خبرهای داغ:

آثار نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت شاهرود داوری شد

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته‌های قرآن و عترت در شاهرود داوری شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۰۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی نشستی با حضور مدیر مجتمع فرهنگی و هنری مهر، و هیئت داوران آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته‌های قرآن و عترت شهرستان شاهرود داوری شد.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود گفت: ٢٨٠ اثر هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ٢٠٠ اثر در حوزه نقاشی و ٨٠ اثر در حوزه خوشنویسی است.
محمد یزدی اظهار کرد: با رای هیئت داوران در حوزه نقاشی در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال هرکدام یک اثر برگزیده و در حوزه خوشنویسی در بخش‌های نستعلیق، شکسته، ثلث و نسخ هر کدام یک اثر و همچنین در بخش خوشنویسی از آثار ارسالی توسط مدرسین نیز یک اثر برگزیده شد که در مجموع ٣ اثر در زمینه نقاشی و ٥ اثر در زمینه خوشنویسی به عنوان آثار برتر انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه از آثار ارسالی نمایشگاهی در گالری سیب برپا خواهد شد، افزود: اختتامیه هفته‌های قرآن و عترت در شهرستان شاهرود ٢٢ دی ماه برگزار می‌شود که همزمان از برگزیدگان جشنواره نقاشی و خوشنویسی نیز تقدیر خواهد شد.
یزدی گفت: آثار برگزیده توسط هیئت داوران جهت شرکت در نمایشگاه استانی به دبیرخانه هفته‌های قرآن و عترت استان سمنان ارسال می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها