مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در جمع طلاب بسیجی این شهرستان، گفت: دشمن برای نفوذ در حوزه های علمیه برنامه ریزی دارد.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۴۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی طلاب بسیجی شهرستان لردگان در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در این نشست، با اشاره به فتنه های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته گفت: دشمنان با ایجاد فتنه های زیادی از زمان شروع حرکت انقلاب اسلامی، سعی در سرنگونی این نظام داشتند، که با مدیریت و هدایت امام راحل و رهبری عزیز خنثی شدند و یکی از بزرگترین آن فتنه ها جنگ عراق علیه ایران بود که دشمن از روبرو با ما وارد جنگ شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور افزود: پیچیده ترین و بزرگترین فتنه علیه نظام اسلامی ما فتنه 88 بود، که توسط برخی از سران کشور شروع و دشمن با موج سواری قصد براندازی نظام را داشت و متاسفانه افراد تاثیر گذار در شکل گیری نظام اسلامی هم از این فتنه حمایت کردند، که به مقاصد شوم خود برسند؛ ولی به حول و قوه الهی و با بصیرت بالای مردم در روز نهم دی ماه سال 88 و بعد از 8 ماه آشوب، طومار فتنه گران با حضور پرشکوه آحاد مردم به هم پیچیده شد و رسوایی بزرگی برای دشمنان داخلی و خارجی رقم زد.

وی ادامه داد: دشمن بعد از ناامید شدن از جنگ سخت، تمام قد از راه جنگ نرم و اقتصادی وارد شد و قصد دارد با نفوذ در دانشگاه ها و حوزه های علمیه اعتقادات مردم را ضعیف کند و از این دو نهاد تاثیر گذار در راستای اهداف خود استفاده کند.

کریم پور اظهار داشت: تقوا یکی از ارکان بصیرت است، که اگر در بدنه نظام به صورت عملی ظهور و بروز داشته باشد، هیچ فتنه ای نمی تواند به اسلام و نظام های اسلامی خدشه وارد کند.

وی، به اهمیت نقش طلاب و روحانیون در روشنگری آحاد جامعه و بصیرت افزایی اشاره کرد و افزود: طلاب حوزه های علمیه باید ضمن ارتقای دانش و تقویت بنیه اعتقادی خویش، به مسایل روز اشراف کامل داشته و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را الگوی خویش قرار دهند.

در پایان نشست به سوالات و شبهات سیاسی حاضران پاسخ داده شد.

ارسال نظرات