نشست شورای هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت برنامه‌های دهه مبارک فجر ۹۷ و سفر ریاست محترم سازمان بسیج اساتیدبه استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۹۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ، جلسه شورای هیئت اندیشه ورز بسبج اساتید استان با حضور اعضاء این شورا در مکان بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحدسنندج برگزار گردید.

در این نشست ریس سازمان بسیج اساتیداستان کردستان دکتر علی شکری ضمن خدا قوت به اعضای شورا به سفر ریاست محترم سازمان بسیج اساتید کشور دکتر زارعی به استان کردستان اشاره کرد و به تدوین و تبین برنامه‌های این سازمان به همین مناسبت پرداخت.

وی در ادامه این نشست با اشاره به اعزام اساتید بسیجی درقالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم استان در دهه مبارک فجر ۹۷، بازدیداساتید بسیجی و هیئت علمی از مراکز علمی و صنعتی استان، سرکشی و تجلیل از خانواده شهداء اساتیدو ایثارگر استان کردستان را از برنامه‌های این حوزه اعلام کرد.

وی به جایگاه و اهمیت این قشر درتحقق آرمان‌های حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: بسیج اساتید یک نعمت است و باید با گفتمان سازی بین مسئولین ادارات بخصوص استاندار و فرمانداران پیگیر مسائل و مشکلات باشد.

در ادامه جلسه مسئولین اساتید دانشگاه‌های استان به بیان مشکلات دانشگاه‌ها پرداختند و راه حل‌هایی را نیز ارائه دادند.
ارسال نظرات