خبرهای داغ:
به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس صورت گرفت

رقابت 273 نفر در مسابقات قرآن بسیج

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با حضور 273 نفر در فردوس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۰۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

حجت اسلام والمسلمین کامجو مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت : بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج ، مرحله شهرستانی و حوزه ای در شهرستان فردوس با حضور 273 بسیجی خواهر و برادر در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد.

وی عنوان داشت: این مسابقات در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال  در پنج رشته قرائت، ترتیل، مفاهیم ، اذان و حفظ در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

کامجو خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت حوزه ای و شهرستانی برگزار شد، نفرات اول تا سوم هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه استان تاکید کرد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیج، مرحله شهرستانی  53 بسیجی برادر و 220 بسیجی خواهر با هم به رقابت پرداخته اند.

وی گفت: مسابقات مفاهیم در دو بخش مفاهیم سوره اسراء و نهج البلاغه و طرح قرآنی صراط برگزار شد و همچنین در این مسابقات از حضور داوران با تجربه بسیجی استفاده شده و با حضور قاریان و چهره های برتر قرآنی شهرستانی مسابقات از سطح بالایی برخوردار بوده است.

کامجو یادآور شد : ان شاء الله قرار است مرحله استانی این مسابقات به همراه طرح ملی 1452 قرآن در اسفند ماه سال جاری در بیرجند برگزار گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار