مدیرکل هواشناسی استان کردستان:
مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: امروز چهارشنبه یک موج بارشی سرد و زودگذر وارد منطقه می‌شود که باعث بارش برف، وزش باد شدید و کولاک برف در ارتفاعات و گردنه‌های استان خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۲۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رحیم صدیقی اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز هوای استان پایدار بوده و با توجه به وجود غبار و رطوبت در منطقه دید و کیفیت هوا به ویژه در نواحی غربی استان پایین خواهد بود.

وی افزود: برای فردا یک موج بارشی سرد و زودگذر وارد منطقه می‌شود که باعث بارش برف، وزش بادشدید و کولاک برف در ارتفاعات و گردنه‌های استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: میزان بارش‌های این سامانه در نواحی غربی استان نظیر بانه، سقز، مریوان و سروآباد بیشتر برآورد شده است.

صدیقی تصریح کرد: این سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه از استان خارج شده و به سبب نفوذ توده هوای سرد از نواحی شمالی، سرما و یخبندان شبانه و صبحگاهی برای روز‌های پنجشنبه و جمعه در متطقه حاکم خواهد شد.

وی بیان کرد: شرایط تشکیل و انتقال گرد و غبار غلیظ در بیابان‌های سوریه و عراق برای عصر چهارشنبه مساعد بوده که با توجه به جریان‌های غربی پیش‌بینی می‌شود بخشی از آن برای روز پنجشنبه و مناطق غربی و مرکزی استان وارد شده و کاهش دید و کیفیت هوا را همراه داشته باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات