مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که پس از ورود وزیر جدید راه و شهرسازی، تحول در شهر پردیس آغاز شده است، گفت: مشکل تامین پکیج واحدهای مسکن مهر برطرف شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۳۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

مهدی هدایت در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع به کار چندین مرکز محله طی هفته‌های اخیر در شهر پردیس اظهار کرد: پس از ورود وزیر جدید راه و شهرسازی به وزارت راه تمرکز ویژه ای در راستای حل مشکل پروژه های مسکن مهر به خصوص واحدهای مسکن مهر پردیس صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس مشکل تحویل نصبیات پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز 11 در حال بر طرف شدن است که تاکنون مشکل تحویل پانصد واحد حل شده است.

وی بیان کرد: مسئله عدم تحویل پکیج به متقاضیان فاز یازده بر طرف شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس همچنین از حل مشکل نبود آسانسور برای برخی از پروژه ها خبر داد و گفت: طی هفته های اخبر تعداد زیادی از واحد های متوقف شده فاز هشت ، فعال شده ضمن این‌که ساخت واحدهای جدید مسکن مهر در این فاز در راستای جبران کمبود واحد ها آغاز شده است.

هدایت یادآور شد: کارهای نهایی اقاله پروژه های مسکن مهر شرکت توسعه شهر سازی ایرانیان در حال انجام است. چندین سال بود که این کار انجام نشده بود و مردم در بلا تکلیفی به سر می بردند.

انجام عملیات آسفالت ورودی فاز هشت و دو بانده کردن این مسیر بعد از 7 سال از دیگر اقدامات انجام شده اعلامی از سوی مدیر عامل شرکت عمران پردیس بود.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت مساجد ، مدارس و...سایت های متخلف مسکن مهر پردیس فعال شده ضمن این که هیچ مشکلی برای تامین منابع مالی وجود ندارد و بخشی از نیاز های مالی از محل درآمد های شرکت تامین شده است.

ارسال نظرات