خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گاه می شود که تحمل مسائل بعدی سخت‌تر از مسئله شهادت است، اما این مسئله و سختی را خانواده ها بدون سر و صدا و چراغ خاموش تحمل می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۸۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده شهید حسن ابراهیم زاده شهری با اشاره به اینکه مقام شهادت در قرآن ذکر شده است، گفت: بازوی دین خدا و کمک انبیا کسانی بوده اند که تا پای جان در پای توحید ایستاده اند.

 

وی عنوان داشت: اعمال بشر چه زن و چه مرد در دیدگاه خداوند متعال ضایع نمی گردد؛ از دیدگاه بشری نیز به مقام شهدا درجه والایی داده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در جنگ های نظامی از نظر فیزیکی، سربازی که در جبهه عملیات انجام می دهد دارای عقبه ای است، عقبه ای که همه دست به دست هم داده اند تا وی در مقابل دشمن ایستادگی کند و اجازه نفوذ به آن ها را ندهد.

 

وی خاطرنشان کرد: در بعد معنوی این طور نیست که یک نفر از خانه بیرون آید و تنها خودش باشد، بلکه خانواده و فرزندانش همیشه با وی هستند، لذا کسی که در جبهه حضور دارد و در حال جهاد است تنها نیست و در واقع همه خانواده اش در حال جهاد می باشند.

 

عبادی ادامه داد: به ارواح شهدا دعا و توسل می جوییم و از آنها می خواهیم که در روز قیامت شفیع ما باشند و همچنین نسبت به بازماندگان و همسران آن ها ارادت داشته و دعاگوی آن ها هستیم.

 

وی اظهار داشت: خداوند شما را حفظ کند زیرا از اجر شهید برخوردارید؛ گاه می شود که تحمل مسائل بعدی سخت‌تر از مسئله شهادت است، اما این مسئله و سختی را خانواده ها بدون سر و صدا و چراغ خاموش تحمل می کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها