دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم در راستای فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی مطالبه گر رفع مشکلات و آسیبهای اجتماعی از مسئولان هستند.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۸۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معاونین این ستاد  با اشاره به این مطلب که اجرای معروفات مانع از انجام منکر در جامعه می شود، گفت: استان سیستان و بلوچستان استانی است که به دلیل پای بندی به برخی از سنتهای ماندگار گذشته بیشترین معروفاتن و کمترین منکرات را اجرا می کند.
 
وی  شرایط بد اقتصادی و تحریم های دشمن را یک منکر دانست که اگر به مشکلات مردم رسیدگی نشود آسیبها جدی خواهند شد، ادامه داد: مسئولان ادارات و ارگانها باید وضعیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات خود معین کنند و برای اعضای شورا احکام مسئولیتی در راستای نهادینه سازی معروفات و جلوگیری از منکرات صادر شود.
 
سرهنگ اکبری بیان کرد: شرایط امروز مورد توجه مردم است و مردم مطالبه گر حل مشکلات خود از سوی مسئولان هستند لذا مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم که عاملان اصلی ماندگاری انقلاب هستند باشند.
 
ارسال نظرات