صبح امروز با حضور فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر، امام جمعه شهرستان جم و جمعی از مسئولین در سپاه شهرستان جم مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان 124 امام حسین(ع) شهرستان جم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۹۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

فرمانده جدید گردان امام حسین (ع) جم معرفی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از جم، امام جمعه شهرستان جم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به روز 19 دی گفت: روز 19 دی حادثه مهمی رخ داد  و در این خیزش بسیار ارزشمند شهدایی نیز تقدیم انقلاب شد.

حجت الاسلام محمد گنجی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم  افزوذد: ما با ایمان و اعتقاد به قرآن و خدا و با پشتیبانی مردم و حضور پر رنگ آنها توانسته ایم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کنیم  و امروز سربلند و با اقتدار کشور ایران در جهان می درخشد.

گنجی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به حفاظت و نگهداری دارد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز یکی از وظیفه های مهم آن حفاظت از این انقلاب و دستاورد های آن است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ای کاش من هم یک پاسدار بودم گفت: این جمله امامارزش و جایگاه سپاه را بیان می کند که چقدر بالاست و  سپاه نیز بعد از انقلاب وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار جم نیز در این مراسم گفت: بسیج نماد یک تفکر و فرهنگ است و بسیجی جز فرهنگ شهادت نیست.

جمالی از سپاه پاسداران به عنوان نهادی مردمی برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن یاد کرد وافزود:  بسیج فقط به  لباس پوشیدن نیست بلکه هر کس دغدغه اسلام و انقلاب دارد خود یک بسیجی است.

فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز که به عمر انقلاب افزوده می شود، نسبت به تهدیدات خود لحظه ای درنگ نکرده اند و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اگر دشمنان اقدام نکرده اند، نه اینکه نخواسته اند، بلکه نتوانسته اند

سرهنگ یدالله کشاورز با اشاره به اینکه گردان های امام حسین (ع) بازوی عملیاتی ناحیه مقاومت هستند و ماموریت گردان ها مقابله با دشمن در مرزها و حتی بیرون مرزها و همچنین اغتشاشات شهری و مقابله با بحران های خارجی است افزود: پس امروزه باید نگاه ویژه ای به آنها داشت.

فرمانده سپاه جم نیز با اشاره به تقویت و پشتیبانی گردان امام حسین (ع) شهرستان جم گفت: وظیفه گردان های امام حسین (ع) ماموریت دفاعی است و حتی خارج از حوزه استحفاظی شهری.

سرهنگ احمد اسدی با اشاره به فرمایش امام مبنی بر اینکه دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد تصریح کرد: مردم و بسیج که از هم جدا نسیتند با همین تفکر و اعتقاد به وعده الهی 40 سال در مقابله دشمنان ایستادگی کرده اند و آنها را به عقب زده اند.

در پایان از زحمات برادر علی خجسته تقدیر و برادر احمد صفری فرمانده جدید گردان 124 امام حسین (ع) شهرستان جم معرفی شد.

انتهای خبر

 

ارسال نظرات