تردد در گردنه‌های کردستان با زنجیرچرخ

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده، تردد در محور‌ها به خصوص گردنه‌ها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۹۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رامبد نوذری اظهار کرد: براساس گزارش دیسکاشن هواشناسی استان، بارش برف همراه با وزش باد شدید و کولاک در شرق، شمال غرب و نیمه غربی استان ساعت ۱۰ صبح امروز تا ۱۰ شب ادامه دارد.


وی افزود: به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده، تردد در محور‌ها به خصوص گردنه‌ها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.


معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان عنوان کرد: با توجه به احتمال بارش برف و پیش بینی برودت دما و وزش باد، از شب گذشته گشت زنی، استقرار اکیپ‌های راهداری و نمک پاشی (آمادگی به دلیل کولاک و یخبندان حین و پس از بارش) در محور‌های استان موردتوجه راهداران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی راه‌های مواصلاتی استان کردستان باز است، خاطرنشان کرد: از هم استانی‌های ارجمند تقاضا می‌شود که از انجام سفر‌های غیر ضروری و شبانه پرهیز کرده و در صورت الزام به سفر، زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و دیگر ملزومات را به همراه داشته باشند.

نوذری در پایان گفت: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان کردستان با سامانه شبانه روزی گویای ۱۴۱ راه‌های استان تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات