فرمانده سپاه روح الله در استان مرکزی در اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر گفت: در دفاع مقدس واژه هایی مختلفی داریم که هر واژه ای که نام می بریم در دفاع مقدس نام سنگرسازان در آن می درخشد.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۰۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در فراهان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مسئولان برگزار شد.
سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در استان مرکزی در اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر در فراهان گفت با اشاره به این نکته که شهدا گنج هستند و باید از این گنج بهره مند شویم، گفت: در دفاع مقدس واژه هایی مختلفی داریم که هر واژه ای که نام می بریم در دفاع مقدس نام سنگرسازان در آن می درخشد.
وی ادامه داد: در جاده ها، پل ها، گردنه ها، کانال ها و خاکریزها و میدان مین، بیمارستان صحرایی و ... در همه این ها از عقبه تا خط مقدم سنگرسازان حضور مستمر داشتند.
سردار کریمی تصریح کرد: در همه عملیات ها منتظر شنیدن سرو صدای چرخ های بلدوزر و لودرها بودیم تا مطمئن شویم عملیات تثبیت شده است.
فرمانده سپاه روح الله در استان مرکزی گفت: عملیات کربلای ۵ شب قدر انقلاب است. عملیات کربلای ۴ و 5 درس ویژه ای به ما داد که با توکل بر خدا هیچگاه ناامید نشویم و در برابر دشمن تا پیروزی نهایی ایستادگی کنیم

 

آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در مورد فلسفه انتخاب شهرستان فراهان برای برگزاری اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر گفت: به دلیل اینکه در شهرستان فراهان شهیدان شاخص داریم و شهید جهادگر اسدالله هاشمی زادگاهش خنجین فراهان است که از شهدای شاخص دفاع مقدس به شمار می رود، لذا نماد خوبی برای برگزاری اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر در شهرستان فراهان است.
وی با اشاره به عنوان سنگرسازن بی سنگر این اجلاسیه؛ ادامه داد: شهدای جهادگر با عنوان سنگرسازان بی سنگر در طول دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و با بولدوزر و لودر آماده و تیررس دشمن بودند اما زیر آماج حمله های دشمن دلاورانه فعالیت کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: امنیت غذایی مهم ترین فعالیت بخش کشاورزی است و کشاورزان تلاش می کنند مایحتاج را تامین کنند و این ادامه دهنده راه سنگرسازان است‌.

ارسال نظرات