کد خبر: ۹۰۹۸۸۳۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
در این حادثه خودروی حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی مورد هدف شلیک گلوله قرار گرفت که آسیبی به وی وارد نشد.
 
بر اساس این خبر افراد ناشناس به سمت حجت الاسلام مزارعی تیراندازی کرده اند که این حمله ناکام مانده است و حجت الاسلام مزارعی و راننده وی در این تیراندازی اسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.
گفته می‌شود این تیراندازی از طرف یک خودروی زانتیا سفیدرنگ در خیابان شهید باهنر ۵ صورت گرفته است و ۲۴ گلوله به سمت خودروی رئیس کل دادگستری شلیک شده است.

گفتنی است حجت‌الاسلام مزارعی مبارزه جدی با فساد مالی و همچنین زمین‌خواری را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در دوره مدیریت وی بر دستگاه قضایی استان بسیاری از جرائم از جمله نزاع‌های دسته جمعی و سرقت مسلحانه به شدت در استان کاهش یافته است.
این خبرگزاری برای رئیس کل دادگستری استان و تیم حفاظتی وی آرزوی سلامتی دارد و با پیگیری جدی از طریق مسئولان دادگستری و روابط عمومی این دستگاه اخبار تکمیلی را منتشر می کند.
 
اولین سخنان مزارعی

حجت الاسلام لحظاتی پیش در واکنش به سوء قصد به خود گفت :برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی‌آیم.
وی در گفتگوی کوتاه افزود: برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی‌آیم اگر در نهایت اینکه در این راه کشته شوم.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همانگونه که قبلا هم گفته‌ام در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که پس از سو قصد چه صحبتی برای مردم دارد افزود: مردم استان دعا کنند به عنوان یک قاضی صادق در راستای احقاق حقوق ان‌ها تلاش کنم و آرزو دارم در این مسیر کشته شوم.
 
تکمیلی / رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد جزئیات حادثه تیراندازی به خودروی خود را تشریح کرد.

غلام‌رضا مزارعی اظهار داشت: بعد از بازگشت از محل کار هنگامی که می‌خواستم از خودرو پیاده شده و وارد منزل شخصی‌ام شوم خودرو را به گلوله بستند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در خیابان باهنر پنج رخ داد، افزود: محافظان بنده و دادستان در جریان جزئیات بیشتر حادثه قرار دارند.
خبر در حال تکمیل شدن
ارسال نظرات