خبرهای داغ:

برگزاری مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی(ع) شاهرود+ تصاویر

مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) با حضور فرمانده سپاه و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۳۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) با حضور فرمانده سپاه ناحیه و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود به میزبانی پایگاه امام علی (ع) در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهرک انقلاب این شهر برگزار شد.
در این جلسه مربیان صالحین نظرات خود را ارائه و در ادامه حجت الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در سخنانی با تاکید بر بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات بسیجیان در حلقه‌ها و مساجد با بیان اینکه دین را باید همانگونه که هست بیان کنیم نه آنگونه که تصور می‌کنیم بر تشویق احاد بسیجیان و مردم به حضور در مسجد تاکید و مسجد محوری را یکی از اولویت‌های مهم در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه ناحیه نیز با تشکر از زحمات مربیان صالحین در تعلیم و تربیت بسیجیان با بیان اینکه باید جوانان و نوجوانان را به مسجد جذب کنیم و این سنگر مهم و اساسی اسلام را تقویت نماییم بر اثرگذاری بر روی نسل نوجوان و جوان جامعه تاکید کرد و از مربیان خواست از فضای مجازی غفلت نکنند و بدان توجه و آگاه‌سازی نسبت به تهدیدات و مخاطرات آن به مخاطبین داشته باشند و سرگروه‌ها را توجیه نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها