از ابتدای امسال کمک‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۸۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت:مردم خیر و نیکوکار استان در ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان از افزایش ۴۵ درصدی کمک‌های مردمی استان به مددجویان کمیته امداد در سال جاریطریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمیته امداد استان کمک کرده این در حالی است که این میزان در مدت مشابه پارسال یک میلیارد و ۲۸ میلیون تومان بوده است.
مظاهری با بیان اینکه ۱۲ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در استان فعالیت می‌کنند افزود:از زمان راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد و محله‌های استان تاکنون مشکلات زیادی از خانوار‌های نیازمند رفع شده است.
وی با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق جلب مشارکت‌های مردمی یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است گفت:کمیته امداد در حال حاضر بخشی از اعتبارات خود را به‌صورت کمک‌های مردمی از مردم دریافت و در بخش‌های مختلف برای نیازمندان هزینه می‌کند.
مظاهری بابیان اینکه مراکز نیکوکاری به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران هستند ادامه داد: این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری و در زمینه‌های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی جهیزیه و سایر موارد بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی از خیران و مردم نیکوکار دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به نیازمندان یاری کنند.
ارسال نظرات