خبرهای داغ:
مدیر پژوهشکده بعثه مقام معظم رهبری :

روحانیون بازوان امام خمینی (ره) در به ثمر نشستن انقلاب بودند

دکتر سید مهدی علیزاده موسوی گفت: دین مبین اسلام در زمان اوایل ظهور خود از یک جامعه ای که در قعر ذلت قرار داشت ،یک جامعه ای متدین و ولایی ساخت که همین عمل از ویژگی های دین اسلام است.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۰۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر سید مهدی علیزاده موسوی مدیر پژوهشکده بعثه مقام معظم رهبری در نشست با طلاب و روحانیون اهل سنت غرب استان گلستان گفت : نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و طلاب و روحانیون بازوان امام خمینی (ره) در به ثمر نشستن انقلاب بودند ، روحانیون و حوزه‌های علمیه باید انقلابی بمانند تا مردم هم انقلابی بمانند و مطیع دین و ولایت خود باشند چراکه راهبر، راهنما و هادی انقلاب، روحانیت و حوزه علمیه است.

وی خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام در زمان اوایل ظهور خود از یک جامعه ای که در قعر ذلت قرار داشت ،یک جامعه ای متدین و ولایی ساخت که همین عمل از ویژگی های دین اسلام است.

مدیر پژوهشکده بعثه مقام معظم رهبری در ادامه افزود: ترس دشمنان اسلام و خصوصاً غربی ها از آن است که اگر چه در جامعه کنونی ، دین صریح اسلام دچار برخی معضلات و تهدیداتی می باشد ، ولی این پیش آمد ها از ضرورت اسلام است که بتواند از یک جامعه ضعیف یک جامعه پیشرفته و کاملی بسازد.

در پایان گفتنی است ؛ نشست فوق با محوریت "چهل سال وحدت در سایه سار انقلاب اسلامی" با حضور طلاب و روحانیون معزز شهرستان های ( گمیشان ،بندر ترکمن ، آق قلا و علی آباد کتول ) ، برای اولین مرحله در شهرستان آق قلا _ استان گلستان برگزار شد.

✍️خبرنگار بسیج آق قلا احسان یلمه

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار