خبرهای داغ:
دبیر شورای اطلاع رسانی استان 

چهل سالگی انقلاب،فرصتی جهت بازنگری دستاوردها

علیرضایی گفت:در آستانه پیروزی انقلاب فرصتی ایجاد شده که چهل سال بعد از انقلاب، بازنگری دقیقی نسبت به دستاوردهای انقلاب و به امور و اتفاقات چهل سال اخیر داشته باشیم
کد خبر: ۹۰۹۸۹۳۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان با محوریت بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ریاست منوچهر حبیبی رییس شورای اطلاع رسانی استان و سرپرست امور سیاسی استاندار ی و با حضور مدیران دستگاهها در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

نصرت اله علیرضایی مدیر روابط عمومی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان در این جلسه بیان کرد:بحث اطلاع رسانی اهمیت ویژه ای دارد و در آستانه پیروزی انقلاب فرصتی ایجاد شده که چهل سال بعد از انقلاب، بازنگری دقیقی نسبت به دستاوردهای انقلاب و به امور و اتفاقات چهل سال اخیر داشته باشیم.

وی گفت:تبیین دستاوردها و بازنگری چالش ها و خلاها در این ایام باید بررسی شود تا با چشم انداز بهتری در مسیر آینده حرکت کنیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد:ما امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم. برنامه های صدا و سیما، بحث انتشار کتاب چهل سالگی انقلاب در دستگاهها، بحث افکار عمومی در جامعه که رسانه ها به عنوان نمایندگان جامعه نقش مهمی در انتقال این دستاوردها در جامعه ایفا می کنند. 

علیرضایی عنوان کرد:موضوعی که اهمیت دارد ترس و واهمه ایی است که مدیران در برخورد با رسانه ها دارند. مدیر کارآمد مدیری است که به طور مستمر با رسانه ها ارتباط داشته باشد. مدیران می توانند با تعامل با مردم در مساجد، حضور در تریبون نمازجمعه و نشست های صدا و سیما پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

 

برگزاری جشنواره های فرهنگی روستایی در آستانه چهل سالگی انقلاب

در ادامه اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی استانداری ضمن اشاره به برنامه های این حوزه در دهه فجر بیان کرد:برگزاری جشنواره فرهنگ روستا در دهه فجر جهت تجلیل از برترین های فرهنگ و هنر، تجهیزات ورزشی رایگان در روستاها که بیست روستا انتخاب شده و با همکاری اداره ورزش و جوانان این تجهیزات تا دهه فجر تخصیص می یابند.

وی گفت:برگزاری المپیادهای ورزشی روستا در دهه فجر، برگزاری اختتامیه جشنواره عکس روستا زندگی و معرفی برترین های این حوزه در دو بخش حرفه ای و عکس موبایلی از دیگر برنامه های این حوزه می باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها