خبرهای داغ:
نشست بصیرتی و تبیین گفتمان رهبری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا (ع) در محل حسینیه مسجد امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه حضرت رقیه (س) حوزه حضرت زینب (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۴۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام دهه بصیرت، نشست تبیین گفتمان رهبری با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) و با حضور مسئولان و بسیجیان و فعالان حلقه‌های صالحین حوزه حضرت زینب (س) و پایگاه‌های تابعه برگزار شد.
حجت الاسلام امیرزاده در این نشست تعالی و تربیت انسانی را عبور از ۵ مرحله معرفت و شناخت، حرکت، سرعت، سبقت و امام متقین بودن و شرط لازم برای عبور از هر مرحله را داشتن بصیرت عنوان کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به حوادث دی ماه سال ۸۸، سه هدف اصلی دشمن را نام برد و اظهار داشت: اهداف کوتاه مدت دشمن شامل بر هم زدن امنیت کشور، میان مدت شامل به هم زدن معیشت و اقتصاد مردم و بلند مدت آن، براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: دشمن در طی سال‌های دور همواره در دسترسی به اهداف خود تلاش کرده و متاسفانه تا حدودی در رسیدن به اهداف اول و دوم خود موفق بوده است، اما به لطف خداوند بزرگ و درایت و راهنمایی‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری، دشمن به هدف سوم خود نائل نشده است و رهبر بزرگوار در این مورد بود که فرمودند: در فتنه ۸۸ ما را تا لبه پرتگاه بردند که با کوچکترین حرکت دیگر احتمال بروز وقایع دیگری وجود داشت، ولی به لطف حق این اتفاق نیفتاد.
امیرزاده در پایان با اشاره به پایداری و ولایت پذیری مردم و استواری انقلاب طی ۴۰ سال گذشته افزود: هرجا سخنان و رهنمود‌های رهبر عزیز انقلاب (مدظله العالی) را سرلوحه خود قرار دهیم، سربلند و موفق خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها