مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یکی از اهداف دشمنان را تغییر نگرش جوانان نسبت به انقلاب دانست و گفت: تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری است.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۵۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی  با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: امروز نسل جوان جامعه به‌عنوان نیروی بالقوه و فعال نقش مهمی در آینده کشور ایفا می‌کنند.

تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای نسل جوان ضروری است

وی اضافه کرد: هدف شکل‌گیری انقلاب اسلامی و این‌همه جان‌فشانی رزمندگان، جانبازان و شهدا برای نیل به مدینه فاضله‌ای است که بتواند سعادت دنیا و آخرت بشریت را تضمین کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به برگزاری گفتمان انقلاب توسط روحانیون مستقر، گفت: این مهم یکی از راهکارهای مهم تبلیغات اسلامی در راستای روشنگری اهداف انقلاب برای جوانان است.

مسعودی با تأکید بر اینکه امروز مهم‌ترین تهدید و آسیب برای نسل جوان جامعه هجمه فرهنگی دشمن در رسانه و فضای مجازی است، گفت: دشمنان به‌خوبی فهمیده‌اند که عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران امری محال و غیرممکن بوده و تنها راه مقابله تغییر نگرش نسل جوان نسبت به‌نظام و انقلاب است.

وی یکی از راهکارهای مهم حفظ و بقای انقلاب اسلامی را حفظ روحیه انقلابی و پرورش نیروهای مؤمن و کارآمد دانست و گفت: جوانان می‌توانند مدیرانی دلسوز برای آینده نظام باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم پهلوی را یکی از راهکارهای دیگر تبلیغات اسلامی با همکاری روحانیون سطح استان البرز دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها