خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی بسیج شاهرود:

فشار اقتصادی معیشتی دشمنان در راستای شکاف در نظام است

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود گفت:دشمن امروز با فشار اقتصادی و معیشتی می‌خواهد مردم را انقلاب جدا کند چرا که امت و امام وقتی متحد باشند دشمنان شکست می‌خورند، اما وقتی گسست ایجاد شد آن کشور و نظام و انقلاب شکست می‌خورد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۰۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در نشست بصیرتی پایگاه‌ای طلیعه نور، منوره و مصباح الهدی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از خواهران بسیجی برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی با بیان اینکه در چله انقلاب باید دستاورد‌ها و اهداف انقلاب مرور شود اظهار کرد: چله یعنی تکامل و رشد و انقلاب ما امروز به رشد و بالندگی و تکامل خود رسیده و همین سبب بغض و کینه دشمنان انقلاب اسلامی شده است.
وی افزود: دشمنان متحد ما در شرق و غرب عالم امروز بیش از گذشته تلاش خود را به کار گرفته اند تا انقلاب چهل سالگی خود و جشن ۲۲ بهمن را نبیند و فشار‌های بیرونی و درونی که به نظام وارد شده است از همین موضوع نشات می‌گیرد.
این کارشناس سیاسی با تاکید بر حفظ وحدت و هوشیاری ملی و اتحاد مردم و مسئولین اظهار کرد: دشمن امروز با فشار اقتصادی و معیشتی می‌خواهد مردم را انقلاب جدا کند چرا که امت و امام وقتی متحد باشند دشمنان شکست می‌خورند، اما وقتی گسست ایجاد شد آن کشور و نظام و انقلاب شکست می‌خورد.
وی ادامه داد: تلاش‌های دشمنان در این دهه اخیر تمرکز بر ستوان خیمه انقلاب یعنی ولایت دارد و نفوذی‌ها در داخل تلاش دارند تا با ایجاد رخنه و تشکیک و نفاق به دشمنان خارج کمک کنند تا به اهداف خود برسند.
مصطفوی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باب بصیرت و هوشیاری و توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان گفت: دشمن تلاش دارد با ایجاد شبهه در جامعه و شابع پراکنی بصیرت ملی را از بین ببرد و اتحاد مردم و نظام را بر هم بزند و اینجاست که باید هوشیار باشیم و بر سر منافع کشور با دشمنان مقابله نماییم.
وی تصریح کرد: شما بانوان که هم در خانواده و هم جامعه دارای اهمیت و اثرگذاری هستید باید تلاش نمایید تا با اثرگذاری سازند در کانون خانواده و جامعه با بصیرت افزایی توطئه‌های دشمنان را ناکام بگذارید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها