مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در یک اقدام شایسته فاروق امینی از پاکبانان وظیفه شناس و امانتدار شهرداری کیف حاوی مقداری پول نقد، مدارک بانکی و شناسایی را به صاحبش باز گرداند.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۱۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آرش رخزادی اظهار داشت: فاروق امینی از پاکبانان خدوم و زحمتکش این شهرداری ساعت ۲ بامداد امروز در محله حاجی آباد یک عدد کیف جیبی حاوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پول نقد و چند عدد کارت بانکی و همچنین کارت شناسایی را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این پاکبان خدوم و زحمتکش کیف پیدا شده را برای شناسایی صاحب آن به مسئول امور شهر منطقه تحویل داد، افزود: برای شناسایی صاحب کیف با توجه به کارت شناسایی موجود از طریق ثبت احوال اقدام شد که نتیجه‌ای نداشت.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اضافه کرد: پس از آن از طریق نام و نام خانوادگی صاحب مدارک با مرکز اطلاعات تلفنی ۱۱۸ تماس گرفته و توانستند شماره تلفن منزل صاحب کیف را پیدا کنند.

وی با اشاره به باز گرداندن کیف به صاحبش گفت: در صورت جلسه‌ای کیف به همراه پول نقد و مدارک شناسایی و بانکی به صورت کامل تحویل این شهروند سنندجی شد.

رخزادی یادآور شد: این پاکبان خدوم و زحمتکش برای چندمین بار است که اشیای قیمتی را در حین انجام خدمات رسانی به شهروندان پیدا کرده و به صاحبانش تحویل داده است.


شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات