خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

ولایتمداری و بصیرت، خنثی کننده نوطئه های دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع دانش آموزان پسر مدرسه نظامی هادیشهر، ولایتمداری و بصیرت ملت انقلابی ایران را دو عامل مهم در خنثی کردن توطئه های دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۳۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت گفت: نظام مقدس اسلامی به برکت خون شهدا و به لطف الهی در اوج قدرت بوده و اگر آمریکا و هر دشمنی بخواهد به مرزهای ما تجاوز کند آن چنان خوار و ذلیل خواهیم کرد که دنیا هرگز به خود ندیده است.

وی اظهار داشت: دشمن از اولین سال های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با انواع توطئه ها، ترورها، درصدد سرنگونی و تضعیف نظام مقدس اسلامی بوده که با هوشیاری ملت حسینی ایران، شکست نصیبش شده است.

حجت الاسلام صمددوخت با بیان ماندگاری این انقلاب یادآور شد: اگر میخواهیم بدانیم این انقلاب به چه صورتی می خواهد ماندگار بماند باید بدانیم چه چیزی باعث به وجود آمدن انقلاب شده است، رمز پیروزی و پایداری این انقلاب ،  ایمان، توکل به خدا و اطاعت از رهبری است.

وی تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان را حفظ ارزش های انقلابی خواند و تاکید کرد: متکی به ارزش های اسلامی و انقلابی نه تنها فشار دشمن را خنثی می سازد بلکه امکان پیش برندگی انقلاب اسلامی و حرکت به سوی تمدن اسلامی را نیز فراهم می کند.

حجت الاسلام صمددوخت عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی، اسلام خواهی، استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان را از مهم ترین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها