فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: مسئولان می‌توانند با حضور در مساجد پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم باشند و این اقدام سبب دلگرمی مردم می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۶۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد اظهار داشت: تشکیل ستاد دهه فجر در بروجرد بسیار ضروری است و باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به این‌که حضور مسئولان در بین مردم سبب دلگرمی آن‌ها می‌شود اضافه کرد: مسئولان می‌توانند با حضور در مساجد پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم باشند و این اقدام سبب دلگرمی مردم می‌شود.

به گفته وی ضروری است تا نسل جدیدی که انقلاب را ندیده‌اند، دستاوردهای انقلاب به‌خوبی برای آن‌ها بازگو شود که مدیران می‌توانند با حضور در مدارس برای دانش آموزان و نسل جدید این دستاوردها را بیان کنند.

سوری اظهار داشت: در مساجد می‌توان میز خدمتی را برای مسئولان قرارداد تا مردم با حضور در مساجد مشکلات و مسائل را به مسئول مربوطه اطلاع دهند و اقدامات لازم برای رفع مشکلات صورت گیرد.

وی بیان کرد: می‌توان در هر یک از بنرهایی که برای دهه فجر قرار است در سطح شهر نصب شود، یکی از دستاوردهای انقلاب عنوان شود تا بتوان در این ایام دستاوردهای انقلاب را بیان کرد.

در ادامه صادق جعفر پور رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: در دهه فجر 50 گفتمان دینی در مدارس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات