امام‌جمعه بروجرد گفت: برگزاری بهتر مراسم ایام‌الله دهه فجر، دشمنان را ناامید می‌کند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به دشمن است.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۶۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد اظهار داشت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و امسال باید برنامه‌های این ایام به بهترین شکل برگزار شود.

وی اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه عملکرد مدیران به مردم است و باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم و نسل جوان بیان شود.

در ادامه رضا آریایی فرماندار بروجرد افزود: همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم باید تلاش کنند و عملکرد و برنامه‌های خود را به‌طور صحیح به مردم ارائه دهند و از دادن قول‌ها و وعده‌های ناممکن خودداری کنند.

به گفته وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب می‌شود تا دشمن از رسیدن به اهداف خود ناامید شود و باید برنامه‌های متنوعی در ایام برای همه سنین برگزار شود.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: بیان دستاوردهای انقلاب سبب می‌شود تا نسل امروز بدانند سال‌ها پیش پدران و مادران آن‌ها چه حماسه‌ای بزرگی آفریده‌اند و امروز آن‌ها باید در این راه استوار و محکم قدم بردارند.

وی بیان کرد: فضاسازی شهری برای ایام‌الله دهه فجر، برگزاری مسابقات، تئاترهای خیابانی ضروری است تا در این ایام به بهترین شکل انجام شود.

ارسال نظرات