خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آوج

مسوولین جلوی رانت ها و فساد های اقتصادی را بگیرند

حجت الاسلام هاشمی گفت: ما معتقدیم که توانمندی نظام ما بیش از این است. اگر مسئولین رعایت کنند و جلوی رانت ها و فساد های اقتصادی گرفته بشود و به بیگانگان تکیه نکنیم قطعا هم درآمد ومعیشت مردم بهتر و بیشتر خواهد شد ودر جهان در سطح بالایی از عدالت خواهیم رسید.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۶۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

حجت الاسلام هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به تفاوت عدالت قبل و بعداز انقلاب اسلامی بیان کرد:عدالت یکی از آرمان های همه انبیاء و ادیان توحیدی بوده و همه به دنبال عدالت بوده اند و انقلاب اسلامی هم پرچم دار بحث عدالت است.

وی گفت: یکی ازعلل به وجود آمدن انقلاب به دنبال عدالت بودن است که در زمان طاغوت ظلم فقط در بحث سیاسی نبود بلکه ظلم اقتصادی و بی عدالتی در اوج خود بوده و روستا ها وشهرهای آن زمان به فراموشی سپرده شده بود تنها بعضی از شهرهای آن زمان مورد توجه قرار داشت.

امام جمعه شهر آوج اظهار کرد: بعد ازانقلاب اسلامی عدالت بیشتر مورد توجه قرار گرفته طوری که روستاهایی که زیر بیست خانوار هستند نیز از شرایط خوبی برخوردار می باشند و این شرایط شامل لوله کشی آب شرب، برق، تلفن وگاز بوده و حتی دربحث اینترنت هم حرف هایی برای گفتن دارند.

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: در زمان طاغوت شاه هر کاری میخواست انجام میداد وهیچ کس حق اظهار نظرنداشت ولی بعداز انقلاب اسلامی مردم با نمایندگان مجلس وحتی بالا تر از آنها هم صحبت می کنند ونظر می دهند اما ما معتقدیم که توانمندی نظام ما بیش از این است. اگر مسئولین رعایت کنند و جلوی راند ها و فساد های اقتصادی گرفته بشود و به بیگانگان تکیه نکنیم قطعا هم درآمد ومعیشت مردم بهتر و بیشتر خواهد شد ودر جهان در سطح بالایی از عدالت خواهیم رسید.

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها