مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: امسال ما قریب به ۲۲ اثر را برای جشنواره سرا سری ابوذر ارسال کردیم وامیدواریم که ما سهمی در نفرات برتر کشوری داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۸۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا مریدی اصل امروز مراسم اختتامیه دومین جشنواره ابوذر در لرستان که در تالار ابن‌سینای بیمارستان شهید رحیمی برگزار شد. اظهار داشت: امسال ما قریب به 22 اثر را برای جشنواره سرا سری ابوذر ارسال کردیم و امیدواریم که ما سهمی در نفرات برتر کشوری داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تاریخ 14 آذر فعالیت خود را آغاز کرده تصریح کرد: این دبیرخانه تا 30 آذر اقدام به دریافت آثار ارسالی اصحاب رسانه جهت شرکت در جشنواره کرد و تعداد کل آثار دریافتی در تمامی حوزه‌ها 730 اثر بود که به دبیرخانه جشنواره رسید.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به اینکه از ک آثار دریافتی درنهایت 147 اثر به داوری نهایی رسیدند بیان کرد: از آثار دریافتی در حوزه رسانه‌های برخط تعداد 19 اثر به‌عنوان آثار برتر توسط هیئت‌داوران برگزیده و در حوزه رسانه‌های مکتوب که متأسفانه با حضور کمرنگ آن‌ها مواجهه بودیم فقط 7 اثر توانست مورد تأیید هیئت‌داوران قرار بگیرد.

 وی عنوان کرد: محوریت آثار دریافتی بر دو بخش دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در قالب‌های خبر، عکس، گزارش، یادداشت، مصاحبه، مستند، طنز و کاریکاتور، انیمیشن و گزارش خبری در هر بخش بود.

مریدی تصریح کرد: بیشترین آثار ارسالی در مقایسه با سایر رسانه از طرف خبرگزاری فارس بود و کمترین آثار در حوزه طنز و انیمیشن بود که فقط یک اثر در قالب انیمیشن و دو اثر در قالب طنز به دبیرخانه رسید.

وی گفت: مهم‌ترین مأموریت بسیج رسانه ایجاد تعامل حداکثری با تمام رسانه‌های استان است. هرچند این کار شاید امری زمان‌بر به نظر می‌رسد ولی باهمت و همکاری شما اهالی رسانه دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات