نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که کسی‌که همه هستی خود را برای دفاع از کشور فدا می‌کند باید تکریم شود، عنوان کرد: برگزاری این یادوارهاست که بخشی از دستاورد‌های انقلاب را حفظ کرده است.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۹۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد بیرانوندی،  در مراسم یادواره 13 شهید نهضت سوادآموزی لرستان که در سالن همایش حوزه هنری با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس نهضت سوادآموزی کشور و مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به این‌که کسی‌که همه هستی خود را برای دفاع از کشور فدا می‌کند باید تکریم شود،  عنوان کرد: برگزاری این یادوارهاست که بخشی از دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده است.
وی با ذکر این مطلب که هر یادواره‌ای که برگزار می شود باید مکانی برای حفظ شعائر دین باشد، ادامه داد: سرزمین شهدا باید محور وحدت باشد کمااینکه انقلابی که ما داریم باید صداقت جایگاه والایی داشته باشد.
بیرانوندی با ذکر این مطلب که آن‌چه جامعه را ارتقا می‌دهد راهنمایی و نقد منصفانه است، اضافه کرد: مجلس شورای از ارکان نظام اسلامی ایران است نمایندگان آن باید پذیرای نقد منصفانه باشند.
گفتنی است که تمبر شهیدان سوادآموزی لرستان با مشارکت شرکت پست لرستان تهیه شده و در موزه تمبر شهدای لرستان نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات