مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

رمز تداوم انقلاب در زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان رمز تداوم انقلاب را تکریم یاد شهدا برشمرد و افزود: آنچه اسلام را احیا و تثبیت کرد نهضت عاشورا بود.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۹۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا زینی وند در مراسم یادواره 13 شهید نهضت سوادآموزی لرستان که در سالن همایش حوزه هنری با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس نهضت سوادآموزی کشور و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قران کریم بارها از مقام و جایگاه شهید و شهادت سخن گفته و به‌صراحت خداوند در این آیات می‌فرماید به ذهنتان خطور نکند آن‌کسی که درراه خدا شهید می‌شود مرده است بلکه او زنده و در نزد خداوند متنعم است.

وی افزود: شهادت سرچشمه زلال فیض الهی است که به روی همه بندگان باز است، بابی از باب الله  که هرکسی ورود نمی‌کند مگر شایسته ورود به این باب باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان   با اشاره به عظمت و جایگاه روز عاشورا عنوان کرد: روز عاشورا یک روز است اما ارزش این روزبه برکت خون شهدای ریخته شده  به‌ویژه امام حسین (ع) به عظمت و وسعت همه تاریخ بشر است روزی که سبب عزت و احیا  دین اسلام شد.

وی بیان کرد: وجود بیش از 187 شهید فرهنگی، 907 دانش‌آموز و 13 شهید نهضت سوادآموزی در استان گویای این است که فرهنگیان در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور و نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند.

زینی وند مقدم رمز تداوم انقلاب، استقلال و امنیت  کشور را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا جزو تکالیف ما است، شهدا نیازی به این مراسم و مجالس ندارند بلکه این ما هستیم که برای تجدید روحیه و قوا باید یاد و شهدا را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات