رئیس نهضت سوادآموزی کشور:

خدمت به مردم؛ رمز جاودانگی انقلاب است

رئیس نهضت سوادآموزی رمز جاودانگی انقلاب را خدمت به مردم برشمرد و با ذکر این مطلب که سرود ملی خلاصه ارزش‌های کشور است، اضافه کرد: بزرگ‌ترین گنجینه خاطرات کشور خاطرات شهداست.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۰۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی باقر زاده، امروز در نخستین یادواره 13 شهدای سوادآموزی لرستان که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، بابیان اینکه ازجمله عقاید شیعیان اعتقاد به ناظر بودن شهداست اظهار کرد: ۱۷۷ شهید سوادآموزی و ۴۱ هزار شهید معلم و دانش‌آموز در سطح کشور تقدیم کردیم.

وی بابیان اینکه بشریت در طول سال‌های زندگی از گرسنگی جهل و جنگ رنجیده شده است گفت: در سال‌های شکل‌گیری و قوام تمدن ایران با جنگ‌های مختلفی مواجه بودیم و در هر جنگی بخشی از کشور را از دست دادیم اما جنگی که ما از آن با عنوان دفاع مقدس یاد می‌کنیم جز جنگ‌هایی بود که دارای چندین هدف بود و یک متر از کشور جدا نشد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی دفاع مقدس را جز محدود جنگ‌هایی طول تاریخ دانست که ۳۲ کشور در مقابل یک کشور ایستاد، ادامه داد: جنگ تحمیلی ۲۹۰۰ روزبه درازا کشید به‌طوری‌که به لحاظ آماری ۱۴۷۰ کیلومتر خط مقدم داشته و ۱۸۷ هزار شهید، ۴۰ هزار آزاده ۳۰۰ هزار مجروح و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی‌شده است.

وی دشمنی آمریکا و استکبار با ایران اسلامی را کینه دیرینه برشمرد و گفت: یک‌زمان جنگ ما جنگ سخت بود در یک مقطع جنگ ما به‌صورت نیمه سخت بود اما امروز میدان خطرناک‌تر برای مبارزه با ملت ما بازشده و آن جنگ نرم است.

باقر زاده به تلاش رسانه‌ای  دشمن برای تشکیک در باورها اشاره کرد و گفت:  استکبار به دنبال دامن زدن به اعتقادات، تمسخر آداب‌ورسوم هویت حجاب امربه‌معروف هویت ماست.

رئیس نهضت سوادآموزی تخریب محافل ملی را از دیگر توطئه‌های دشمن دانست و گفت:  مفاخر ما هویت و فرهنگ کشور ما هستند این در حالی است که استکبار به دنبال تخریب خط و زبان ماست.

وی رمز جاودانگی انقلاب را خدمت به مردم برشمرد و با ذکر این مطلب که سرود ملی خلاصه ارزش‌های کشور است، اضافه کرد: بزرگ‌ترین گنجینه خاطرات کشور خاطرات شهداست.

باقر زاده گفت: نخستین یادواره شهدای سوادآموزی لرستان بیست و یکمین یادواره‌ شهدای سوادآموزی است که در سطح استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار