مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آنها که از تحریم می ترسند به خدا اعتقاد ندارند

سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در یادواره سردار شهید خوش روش و شهدای بقائی نژاد در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن گفت: آنها که از تحریم می ترسند به خدا اعتقاد ندارند.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۳۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در یادواره سردار شهید خوش روش و شهدای بقائی نژاد در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن گفت: ملت شریف ایران در طول انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی را در هم شکستند و دستانشان را از این کشور کوتاه کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با عنایت خدا و امام زمان(عج) به رهبری امام(ره) پیروز شد و در جریان دوران دفاع مقدس این حمایت الهی از رزمندگان اسلام برای ما محسوس بود.

سردار مرتضی قربانی تصریح کرد: بعد از انقلاب به علت فضای باز جامعه فعالیت احزاب آزاد شد که متاسفانه بنای ناسازگاری با انقلاب و کشور گذاشتند و در سال ۶۳ ما حدود ۶۰ گروه مسلحانه در کشور داشتیم که هر کدام به یکی از کشورهای مستکبر مرتبط بودند که به حمدالله همه این توطئه ها کشف و برملا شد و در سال ۶۳ نسخه همه این توطئه ها برچیده شد.
سردار قربانی در ادامه بیان داشت:در دوران جنگ تحمیلی ارتش بعث عراق با توجه به توان نظامی و لجستیکی خود اعلام کردند یک هفته پس از شروع جنگ تهران را فتح می کنیم آنها درست پیش بینی کرده بودند اما نقش خدا و مردم انقلابی ایران را در دفاع از کشور نادیده گرفتند که در همان کوچه های شهر خون و قیام خرمشهر با مقاومت مردم شکست خوردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: ما در چهار ماه اول جنگ سنگر به سنگر و خاکریز به خاکریز جنگیدیم و مقاومت کردیم و امکانات و تجهیزات ما فقط فرمان و امر امام(ره) چرا که وقتی آبادان توسط بعثی ها محاصره شد امام(ره) فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود که رزمندگان اسلام به امر امام خمینی(ره) موفق شدند دشمن متجاوز را شکست بدهند.

سردار قربانی متذکر شد: در دوران جنگ با همه مشکلات تحریم و عدم وجود امکانات رزمندگان اسلام مقابل متجاوزان ایستادگی کردند اما امروز آنها که از تحریم و تهدیدات پوشالی ترامپ می ترسند به خدا و امدادهای الهی اعتقاد ندارند چرا که خدا می فرماید وقتی ایمانتان زیاد باشد امدادهای معنوی به پشتیبانی رزمندگان می آید و لازم است تاکید کنیم هر جایی که غرور و تکبر ما زیاد شد در آن عملیات شکست خوردیم بنابراین ایمان و اتکال به خداوند سبب موفقیت لشکر اسلام می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد:امام(ره) فرمودند جنگ جنگ تا پیروزی بنابراین ما باید با صلابت و با قدرت به پیروزی می رسیدیم تا جنگ به پایان می رسید و امام خمینی(ره) با صلابت خودشان کشور را هدایت کردند و دشمن را ناگزیر به آتش بس کردند و امروز هم رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت انقلاب را هدایت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار