خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در خصوص مطالبات دانشجویان حامی کارتن خواب‌های شیراز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۵۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در خصوص کارتن خوابی دانشجویان این دانشگاه در جلو ساختمان شورای شهر و مطالبات خود بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

لشکر جوانان مومن و انقلابی وارد میدان مطالبه آرمان های انقلاب شوند.      (مقام معظم رهبری)

دانشجو همانند موجی پویاست که آرام گرفتن آن موجب نابودی آن می‌شود و روزی که جریان دانشجویی از مطالبات بر حق و مستدل خود کوتاه بیاید را باید روز نابودی این جریان دانست.

همانگونه که از پیش مطرح شد دانشجویان دانشگاه شیراز مطالبات کارتن خواب های شهر و حاشیه شیراز را به جد، بدون توجه به سلایق سیاسی، به دور از حزب گرایی و بعنوان یک مطالبه انسانی پیگیری کرده و تا رسیدن به نتایج مطلوب آرام نخواهند نشست.

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، بعنوان نماینده مردم، خود را مکلف به پیگیری مطالبات کارتن خواب ها و گزارش سریع به مردم میداند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

همانطور که در رسانه ها بازگو شد، بعد از تجمع و کارتن خوابی دانشجویان روبروی شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری و استانداری استان فارس جلسه ای فوری با حضور نمایندگان دانشجویان و مسئولین ارشد استانی و شهری تشکیل دادند که بر خود واجب می‌دانیم مطابق وظیفه اهم موضوعات مطرح شده در این جلسات را به سمع و نظر عموم برسانیم.

با توجه به حساسیت ایجاد شده پیرامون این موضوع و خواسته دانشجویان مبنی بر برآورده شدن مطالبات کارتن خواب ها در سریع ترین زمان ممکن بصورت راه حلی اجرایی، مقرر گردید استانداری استان با همکاری شهرداری، اداره کل بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر از امشب (نوزدهم دیماه) با نظارت تمام و کمال دانشجویان، در عین حفظ کرامت انسانی اقدام بر انتقال کارتن خواب ها به گرمخانه ها کرده و همه موانع حضور کارتن خواب ها در پناه گاه را رفع نمایند.

همچنین مقرر گردید تا یکشنبه ( بیست و سه دیماه) با مدیریت استانداری، مشکلات و مطالبات کارتن خواب ها رفع شده و اسکان زمستانه آنها به بهترین نحو به اتمام و اکمال برسد.

گفتنی است در غیر این صورت تجمعات، کارتن خوابی ها و اعتراضات با قوت از سر گرفته خواهد شد.

با توجه به لزوم اجماع همگانی بین مسئولین ارشد استانی و افراد صاحب نظر در این حوزه، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از این افراد جهت حضور در جمع کارتن خواب ها و بازرسی از گرمخانه های شهر دعوت به عمل آورده که اسامی آنها اعلام خواهد شد.

باشد که موجبات رفاه حداقلی کارتن خواب ها در این زمستان سرد مهیا گردد.چرا که کارتن خواب ها هم انسانند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

ارسال نظرات
پر بیننده ها