سرهنگ شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در پی درگذشت رزمنده دلاور و مدافع حرم ، "حاج عبدالصاحب طهماسبی" پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۵۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام سرهنگ شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،  در پی درگذشت رزمنده دلاور و مدافع حرم ، "حاج عبدالصاحب طهماسبی" به شرح ذیل است:

 

انا الله و انا الیه راجعون

عروج ناباورانه پیشکسوت با اخلاص دوران دفاع مقدس ، جانشین سابق فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  و مدافع حرم اهل بیت(ع) ، سرباز مخلص ولایت ، زنده یاد حاج عبدالصاحب طهماسبی ، موجب تأثر و تاسف اینجانب شد.

این برادر متعهد و سختکوش در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم از چهره های ممتاز و از سابقون بود که پاداش جزای اخروی ایشان در دیوان الهی ثبت و ضبط خواهد ماند.

به یقین یاد و خاطره خدمات ارزنده این مجاهد فی سبیل الله در دوران مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین در سپاه پر افتخار امیرالمومنین(ع) استان ایلام فراموش نخواهد شد.

فقدان این برادر عزیز را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله  العالی ، خانواده معزز و همرزمانش تسلیت عرض نموده  و غفران و رحمت برای وی و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

 

 جمال شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

ارسال نظرات