نشست مشورتی شناخت و جذب جوانان انقلابی در بهمئی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۶۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی، جمعی از طلاب و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، نشست هم اندیشی شناخت و جذب جوانان انقلابی در دفتر امام جمعه شهر لیکک برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه بهمئی با اشاره به ضرورت شناخت جوانان مؤمن و انقلابی گفت:: سپاه پاسداران طرح‌های مهمی از جمله طرح شهید بهنام محمدی و حلقه‌های صالحین برای تربیت جوانان و هدایت در مسیر انقلاب و خط ولایت دارد.
پسنده افزود: مسلح شدن جوانان به علم همراه با ایمان و باور‌های اعتقادی می‌تواند آن‌ها را در مسیر نظام و انقلاب نگه دارد و برای ادامه این روند باید از مربیان مجرب استفاده کرد.
امام جمعه شهر لیکک نیز با اشاره به ویژگی‌های جوان انقلابی گفت:: پای کار بودن، از خودگذشتگی، ایثارگری، قناعت و حفظ قوانین شرعی در همه ابعاد از خصوصیات جوان انقلابی می‌باشد.
حجه السلام افروغی تصریح کرد: رها کردن جوانان انقلابی و عدم همکاری با آن‌ها باعث سرخوردگی و گاهاً خروج از مسیر می‌شود.
وی در ادامه گفت:: بسیاری از جوانان به دلیل عدم حمایت نهاد‌های انقلابی در استخدام‌ها نگران هستند و یکی از بهترین راهکار‌ها برای تشویق جوانان برای طی مسیر انقلابی گری، کمک به آن‌ها در کاریابی و ایجاد اشتغال است.
برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی، دعوت از مربیان مجرب فرا شهرستانی و در اولویت قرار دادن جوانان انقلابی برای استخدام‌ها از مهمترین مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات