خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بودجه پیشنهادی سازمان پارک‌ها برای سال آینده حدود ۲۴۵ میلیارد تومان است که نسبت به سال ۹۷ بالغ بر ۲۰ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۸۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

افزایش بیش از ۲۰ درصدی بودجه فضای سبز در سال ۹۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام جوادیان امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با بیان اینکه در سال ۹۴ بودجه فضای سبز حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است اظهار کرد: این بودجه در سال ۹۵ به بیش از ۹۰ میلیارد تومان رسید و در سال ۹۶ نیز با یک جهش بسیار خوب به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری را در سال ۹۷ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بودجه‌ای که برای سال آینده به معاونت برنامه‌ریزی پیشنهاد داده‌ایم در حدود ۲۴۵ میلیارد تومان است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به افزایش چشم‌گیر بودجه این سازمان طی سال‌های اخیر تصریح کرد: از سال ۹۴ به ۹۵ حدود ۶۴ درصد، از سال ۹۵ به ۹۶ حدود ۱۰۲ درصد و از سال ۹۶ به سال ۹۷ حدود دو درصد و ۹۷ به ۹۸ حدود ۲۰ درصد افزایش بودجه صورت گرفته که تمام این رشد بودجه در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز شهر قم بوده است.
وی با بیان اینکه سرانه ریالی هر شهروند قمی ۱۶۴ هزار تومان است خاطرنشان کرد: شهرداری این بودجه را در راستای تجهیز، توسعه و نگهداری فضای سبز شهر قم مورد استفاده قرار می‌دهد.
ارسال نظرات