خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه ناشران استان قم خبر داد

حضور ۱۱۰ ناشر در نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم

رئیس اتحادیه ناشران استان قم گفت: دومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان و نوجوان استان با حضور ۱۱۰ ناشر از ۲۱ دی ماه الی ۲۸ دی ماه در تالار مرکزی شهر قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۰۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
حضور ۱۱۰ ناشر در نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید خرمی عصر امروز در آیین گشایش دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوانان استان قم در تالار مرکزی شهر قم با اشاره به اهمیت کتاب خواندن برای کودکان اظهار کرد: کتاب خوانی موجب افزایش توانایی کودکان برای تعاملات اجتماعی و ارتقای قدرت ابتکار آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: شهر قم دارای طراحان توانمندی است و تلفیق هنر آن‌ها با اثر نویسندگان، موجب بی نیازی کودکان کشورمان از آثار ترجمه‌ای می‌شود، در این راستا دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان و نوجوان با حضور ۱۱۰ ناشر از سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه ناشران استان قم افزود: ۱۸ هزار عنوان کتاب ویژه کودکان و نوجوان در نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در استان عرضه می‌شود، فروش این کتاب‌ها با ارائه بن تخفیف صورت می‌گیرد و سه میلیارد ریال بن تخفیف برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

خرمی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در استان قم اظهار کرد: دومین دوره این نمایشگاه از ۲۱ دی ماه الی ۲۸ دی ماه در تالار مرکزی شهر قم برگزار می‌شود، زمان بازدید از نمایشگاه در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۲۱ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه دومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم، فضای ویژه‌ای برای بازی کودکان با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار