خبرهای داغ:
با تجلیل از بسیجیان نمونه؛

سومین گردهمایی بصیرت‌افزایی بسیجیان در همدان برگزار شد

سومین گردهمایی بصیرت افزایی بسیجیان گردان های رزمی جهادی 166 امام حسین(ع) با تجلیل از بسیجیان نمونه در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۱۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

سومین گردهمایی بصیرت افزایی بسیجیان در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صبح امروز سومین گردهمایی بصیرت افزایی بسیجیان گردان های رزمی جهادی 166 امام حسین(ع) با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی، جانشین فرمانده و مسئولین تیپ پیاده 32 انصارالحسین(ع)، شهردار و اعضای شورای شهر همدان و  بسیجیان گردان 166 امام حسین(ع) در مجتمع فرهنگی ابن سینای همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده گردان رزمی جهادی 166 امام حسین(ع) هدف از برگزاری این مراسم را تبیین 40 سالگی انقلاب و  مباحث سیاسی روز، تجدید میثاق مجدد با ولایت و شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه عنوان کرد.

در ادامه دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات بسیجان گردان 166 امام حسین(ع) با عنوان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی و  قدرت موشکی حاصل خون شهداست، عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است، که این شیوه دشمن تنها مربوط به امروز نیست بلکه در زمان پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع)  این  موضوع وجود داشت و تا ابد ادامه خواهد داشت.

اجرای گروه سرود نورالمهدی(عج)، برپایی نمایشگاه از اقدامات جهادی بسیجیان و تجلیل از 55 بسیجی نمونه گردان 166 امام حسین(ع) از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار