خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دلیل قدرت اقتصادی و قدرت نفوذی جمهوری اسلامی در جهان دست به تحریم زده‌اند، گفت: تمامی فشارها از سوی دشمنان علیه کشور به دلیل مایوس کردن مردم از اسلام و انقلاب است که البته در رسیدن به این هدف خود ناکام خواهند ماند.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۱۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

تحریم های دشمنان به دلیل قدرت اقتصادی  و قدرت نفوذی جمهوری اسلامی ایران در جهان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در سومین گردهمایی بصیرت افزایی بسیجیان گردان‌های رزمی جهادی 166 امام حسین(ع) ضمن تقدیر از تلاش‌های بسیجیان گردان اظهار کرد: امروز نسل رزمندگان دوران دفاع مقدس تبلور پیدا کرده و در راه اسلام و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی برای تحقق آرمان‌ها و اهدافی که اهل بیت(ع) برای ما مشخص کرده‌اند، حرکت می‌‌کند، افزود:  تمامی شهدا در راستای تحقق اهداف اهل بیت(ع)  و نشان دادن  چهره اسلام به دنیا در جبهه‌ها حاضر شدند و تا پای جان مقاومت کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس و دوران زورگویی آمریکا و جنگ مظلومانه بسیجیان با ابر قدرت‌ها تمام شده است، بیان کرد: در شرایطی با ابرقدرت‌ها درگیر جنگ بودیم که با ایثار و مقاومت رزمندگان دشمنان شکست خورده و مایوس شدند.

وی با اشاره به فداکاری و ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، به جریان لو رفتن برخی علمیات‌های جنگ اشاره و تصریح کرد: نفاق همواره در طول این انقلاب وجود داشته  ضمن اینکه در عملیات‌هایی که در صدر اسلام صورت می‌گرفت نیز وجود داشت.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه امروز هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مستقیماً در منطقه وارد نبرد شود، افزود: دوران مظلومیت جنگ گذشته و امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالای نظامی برخوردار است.

وی به اقتدار موشکی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: در زمان جنگ رزمندگان  با گوشت و پوست در برابر تانک‌ها مبارزه می‌کردند اما امروز بسیجی، سپاهی و نیروهای جهادی ما در پشت موشکی مستقر است که می‌تواند  3 هزار متر عبور و دورترین نقاط دنیا را مورد اصابت قرار دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی و  قدرت موشکی حاصل خون شهداست، عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است، که این شیوه دشمن تنها مربوط به امروز نیست بلکه در زمان پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع)  این  موضوع وجود داشت و تا ابد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پر قدرت به جلو آمده و در برابر ابرقدرت ها ایستاده است، یادآور شد: دشمنان به دلیل اینکه توان مقابله با انقلاب و حرکت پیش‌رونده آن را ندارند، اقدام به اعمال  فشار و انواع تحریم‌ها می‌کنند که در زمان پیامبر(ص) نیز این‌چنین بود.

حاجی بابایی  با تاکید  بر اینکه دشمن به دلیل قدرت اقتصادی  و قدرت نفوذی جمهوری اسلامی در دنیا،  دست به تحریم زده است، خاطرنشان کرد: تمامی فشارها  از سوی دشمنان علیه کشور به دلیل مایوس کردن مردم از اسلام و انقلاب است که البته در رسیدن به این هدف خود ناکام  خواهند ماند.

وی با بیان اینکه تمامی دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران به دلیل نشانه گرفتن اسلام و اهل بیت(ع) است و موشکی و هسته‌ای تنها یک بهانه است، تصریح کرد: در برابر این فشارها و تحریم‌ها مردم به خوبی ایستادگی و مقاومت می‌کنند که قطعاً ما از این مسیر به سلامت عبور  و بر مشکلات غلبه خواهیم کرد که البته لازم است تمام این موارد برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انقلابی عمل کردن دولت، مجلس و قوه قضائیه  در شرایط امروز تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش‌ها و اقدامات این سه قوه مهم ، اشکلاتی به آنها وارد است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات جهادی و اثرگذار مدافعان حرم و بسیجان گردان 166 امام حسین(ع)، با اشاره به اینکه نباید بسیجیان در برابر پیشتاز بودن خود و کوتاهی برخی مسئولین نگرانی به خود راه دهند، افزود: اگر قرار بود همه پیشتاز باشند، دیگر مشکلی وجود نداشت، شما جهادیان پیشرو و پیشتاز هستید و این پیشتاز بودن شماست که انقلاب را نگه داشته است.

حاج بابایی با بیان اینکه امروز مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان سخت تر از عبور کردن از روی مین در دوران دفاع مقدس است، به ارزش کار و  جایگاه والای رزمندگان امروز  اشاره و تاکید کرد: رزمنده امروز اگر جلوتر از رزمنده دوران دفاع مقدس نباشد، کمتر نیست.

وی با تاکید بر انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن  و انقلابی ماندن تصریح کرد: رزمنده‌ای که پست و مسئولیتی  در دست می‌گیرد و جهادی مانده و جهادی عمل کند و از هیچ چیز سوء استفاده نکند جایگاه بسیار والایی دارد؛ ما از آمریکا  ضربه  نخواهیم خورد بلکه در جایی که رزمنده دوران جنگ و دفاع مقدس روی مین رفته و در برابر دشمن ایثارگری و مقاومت کرده اما در شرایطی اسیر مادیات و پست و مقام شود ما از اینجا ضربه می‌خوریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و  جایگاه ولایت، بر لزوم ولایت‌پذیری تاکید و خاطرنشان کرد:  شهید به دلیل ولایت پذیری،  اجر و مقام شهید را دارد چراکه بدون ولایت شهید نیست و مرده است.

وی در همین خصوص خطاب به بسیجیان حاضر در مراسم یادآور شد: اجر شما رزمندگان جهادی در پیشگاه خداوند نسبت به رزمندگان دوران دفاع مقدس  والاتر است چراکه شما مظلوم  واقع شده‌اید به طوری که علاوه بر ایثارگری و مقاومت و مبارزه، بسیاری از افراد کار و اثر کار شما را درک نکرده و لزومی برای آن نمی‌بینند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات