خبرهای داغ:
امام جمعه همدان تأکید کرد

لزوم بازخوانی گذشته ملت ایران و انقلاب اسلامی برای نسل جدید در چهل سالگی انقلاب

امام جمعه همدان گفت: در چهل سالگی انقلاب شکوهمند و پربرکت اسلامی ایران وظیفه سنگینی برعهده داریم و آن مرور و بازخوانی گذشته ملت ایران و روند این پیروزی برای نسل جدید است.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۳۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

لزوم بازخوانی گذشته ملت ایران و انقلاب اسلامی برای نسل جدید در چهل سالگی انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب باید جشن‌های بزرگ و بی نظیری برای کورکردن چشم دشمنان و امیدوار کردن ملت ایران برگزار شود.

وی از همه نهادها و ارگان‌های سطح کشور خواست سهم دیروز ایران از پیشرفت و صنعت را با وضعیت کنونی قیاس کرده و برای مردم هنرمندانه بازگو کنند تا همگان ببینند و عبرت بگیرند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: در چهل سالگی انقلاب شکوهمند و پربرکت اسلامی ایران وظیفه سنگینی برعهده داریم و آن مرور و بازخوانی گذشته ملت ایران و روند این پیروزی برای نسل جدید است.

محمدی با اشاره به صدها آیه از قرآن کریم که سرگذشت تلخ قوم‌های مختلف را یادآوری می کند، افزود: از این آیات باید بهره گرفت و مرتب گذشته‌های سخت و دشوار قبل از انقلاب اسلامی را یادآوری کرده تا فراموش نکنیم و شاکر باشیم.

امام جمعه همدان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی برابر قدرتهای جهان از معجزه های الهی بود و باید همواره سپاسگزار نعمت‌های خداوند باشیم تا انقلاب پابرجا و قدرتمند بماند.

وی با اشاره به چهل ساله شدن انقلاب اسلامی گفت: اکنون ایران یک ابرقدرت در جهان محسوب شده و این درخت تنومند توان مقابله با انواع تیرهای فتنه و توطئه دشمنان را دارد به شرطی که ملت ایران هم به این باور رسیده باشند.

محمدی ادامه داد: روزگاری ایران سیم خاردار نداشت و حالا سازنده انواع موشک‌های پیشرفته در جهان است و خار چشم اروپا و آمریکا شده و دشمنان از این موفقیت چشمگیرعاصی و سرگردان شده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات