امام جمعه شهر کمیجان گفت:مردم آگاه و بصیر ایران با کمک گیری از امدادهای الهی و اراده های پولادین، همواره در مسیر تعالی انقلاب حرکت و دشمن را مجبور به عقب نشینی از اهداف و نقشه های شوم خود کرده اند.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۴۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهر کمیجان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ؛ با تاکید بر حفظ وحدت افزود: بهانه به دست دشمن ندهیم از اطاعت رهبری کوتاهی نکنیم و میثاق خود را با شهدا مستحکم کنیم. 

وی اظهار کرد:امروز هم جبهه استکبار نگران است که مبادا در جایی از عالم انقلاب و اسلام آنقدر توسعه یابد که تمدن های غرب را متلاشی کند و بنابراین گرفتار گیجی شده اند.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: قدرت انقلاب و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی معادلات دستگاه محاسبات آمریکا را برهم زده است و همه پیش بینی های آنها غلط از آب درآمد.

حجت الاسلام مقدسی پور گفت:بعضی از ادرات ونهاد ها به بهانه های مختلف در صحنه خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان حضور ندارند و بنئه این موضوع را از فرماندار محترم می خواهم پیگیری نمایند.

وی عنوان کرد:خدمت رسانی برای این مردم فهیم وگرانقدر نعمتی بس بزرگ و مایه افتخار است که مدیران ومسئولان باید با تلاش وهمت خود گام های اساسیبردارند.

امام جمعه کمیجان  ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قدرت و عظمت ایران روز به روز بیشتر شده و رئیس جمهور نیز خبر از پرتاب سه ماهواره با موشک هایی که خودمان ساخته ایم خبر داده است.

وی خاطرنشان کرد:دشمنان مردم ایران و در راس آنها آمریکا، با اصل انقلاب مشکل دارند از این رو باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و در روابطمان با کشورهای اروپایی نیز دقت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات