خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

نابودی عزت و اقتدار ملت ما هدف نظام سلطه است/ تاریخ چنددهه اخیر منطقه کلکسیونی از شکست های آمریکا

امام جمعه دامغان با بیان اینکه نابودی عزت و اقتدار ملت ما هدف نظام سلطه است، گفت: تاریخ در دهه های اخیر کلکسیونی از شکست های آمریکا را در منطقه و جهان ثبت کرده است.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۱۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمّد حسینیان در خطبه های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه باشکوه این هفته دامغان که باحضور پرشمار مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اجرای پروژه بی ثبات سازی ایران اسلامی از سوی سردمداران نظام سلطه به تشریح وظایف نیروهای انقلابی در این زمینه و لزوم هوشیاری اقشار مختلف مردم پرداخت.

خطیب نماز جمعه دامغان، اظهار داشت: نابودی سرمایه های ملی کشورمان همواره از جمله برنامه های دشمنان می باشد که ترور دانشمندان گرانقدر هسته ای ایران اسلامی همچون شهیدان علی محمدی و احمدی روشن توسط سرویس های امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی نمونه ای از این جنایات است.

امام جمعه دامغان با اشاره به توطئه بازگرداندن گروهک سفاک منافقین به عراق توسط آمریکا به عنوان فتنه جدید آنها که احتمالاً با هدف برهم زدن جشن های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی انجام می شود، به عنوان یکی دیگر از برنامه های دشمن برعلیه ملت بزرگ ایران، خاطرنشان کرد: منافقین کوردل بیش از 16 هزار نفر از مردم و مسئولان ما را ترور کردند و امروز اربابان آمریکایی آنان این جنایتکاران را باهدف تأمین مالی و اجرای اقدامات ضدانسانی دیگری به منطقه باز می گردانند.

وی تحریک اعتراضات اجتماعی در مواجه با مشکلات اقتصادی، ایجاد اغتشاش و به آشوب کشاندن شهرها، سوء برداشت از چالش ها و مشکلات مردم، سیاه نمایی شرایط کشور و بزرگتر از واقع نشان دادن معضلات و کاستی های موجود با هدف ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی را از مهمترین برنامه های نظام سلطه برای براندازی نظام اسلامی و نابودی عزت و اقتدار ملت ما عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با تشریح برخی توانمندیهای ایران اسلامی در حوزه منابع طبیعی و نیروی انسانی به عنوان کشوری ثروتمند، تصریح کرد: مردم مقاوم و بصیر ما 40 سال برای حفظ  دین، عزت و استقلال خود هزینه داده اند و امروز شیطان بزرگ و ایادی استکبار جهانی به دنبال ایجاد بحران و چالش های اجتماعی در کشور ما هستند.

خطیب نماز جمعه دامغان در ادامه با بیان اینکه امروز جهان شاهد افول قدرت آمریکا است، خاطر نشان کرد: تاریخ در دهه های اخیر کلکسیونی از شکست های آمریکا را در منطقه و جهان ثبت کرده و شکست نقشه های ناکارآمد و زیاده خواهانه آنان سبب عصبانیت دولتمردان آمریکایی شده است، مجموعه ای از ناکامی ها که صبر و مقاوم و بصیرت ملت ایران نقش مهمی در آنها داشته است.

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اکنون در آستانه بهمن ماه و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، حضور پرشور و شمار در صحنه همراه با روحیه انقلابی، ایستادگی و مقاومت برای عبور از مشکلات، انسجام و همگرایی را از جمله وظایف مردم انقلابی کشورمان است.

 وی خنثی سازی توطئه های دشمن برای تخریب بنیان خانواده و جامعه اسلامی، بررسی منصفانه شرایط کشور پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای بیشمار انقلاب و نظام اسلامی در حوزه های مختلف را از دیگر وظایف نیروهای انقلاب در شرایط فعلی عنوان کرد و افزود: از یاد نبریم که تخریب چهره روحانیت و ایجاد شکاف در بین مردم و ولایت از جمله اهداف مهم دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها