امام جمعه بخش بهمن عنوان کرد:

اساسی‌ترین کار مسئولین «توجه به معیشت مردم» و دوری از اشرافی گری است

امام جمعه بخش بهمن گفت: امروز فهرستی از مشکلات اقتصادی و معیشتی همچون بیکاری و گرانی پیش روی مسئولان است و بخش عمده این مشکلات به مدیریت بر می‌گردد؛ اگر بخواهیم مشکلات مردم حل شود باید دست جریانات فاسد و مخرب در کشور را قطع کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۱۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم، پرداخت و گفت: ضعیف‌ترین دستگاه محاسباتی دستگاه محاسباتی آمریکاست که عده‌ای به آن پز می‌دهند؛ بعد از پیروزی انقلاب گفتند این انقلاب ۶ ماه دیگر کارش تمام است و هر از چند گاهی هم تکرار می‌کنند که کار انقلاب تمام است، اما سیاستمداران آن‌ها این آرزو را به گور بردند و انقلاب همچنان زنده و بالنده است.
اساسی‌ترین کار مسئولین توجه به معیشت مردم و دوری از اشرافی گری
حجت الاسلام علیزاده در ادامه اساسی‌ترین کار مسئولین را توجه به معیشت مردم خصوصا طبقات ضعیف عنوان کرد و گفت: یکی از خطوط اصلی انقلاب، معیشت مردم است و دشمن برای ناکامی ملت ما به یک جنگ تمام عیار اقتصادی روی آورده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز فهرستی از مشکلات اقتصادی و معیشتی همچون بیکاری و گرانی پیش روی مسئولان است گفت: نمیشود مشکلات و گلایه‌های مردم را نادیده گرفت بخش عمده این مشکلات به مدیریت بر می‌گردد چرا با گران فروشی، با قاچاق کالا، دلال بازی و سود بانکی برخورد نمی‌شود؟ این‌ها چه ربطی به تحریم دارد این‌ها مربوط به سوء مدیریت در کشور است اگر بخواهیم مشکلات مردم حل شود باید دست جریانات فاسد و مخرب در کشور را قطع کرد؛ امروز عده‌ای در کشور به جهت منافع شخصی خود اجازه تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را نمی‌دهند.

حجت الاسلام علیزاده بر لزوم دوری مسئولین از اشرافی گری و اسراف و رفتار‌های طاغوتی تاکید کرد و گفت: مردم انقلاب کردند، چون مخالف اشرافی گری و رفتار‌های طاغوتی بودند، اشرافی گری بلای جان انقلاب چهل ساله ایران است.

اصرار برخی در پذیرش معاهده بدون تضمین fatf عجیب است
امام جمعه بخش بهمن شجاعت و عقلانیت مسئولان را یکی از مهمترین صفات برای دولتمردان امروز کشورمان برشمرد و گفت: نباید از تهدید آمریکایی‌ها ترسید، چون صرفا این خط و نشان‌ها براى گرفتن امتیاز از ملت ایران است و نه به قول و امضای آن‌ها اعتماد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تضمین آمریکا در اجرای برجام یک دروغ و بدقولی محض بود گفت: غربی‌ها در معاهده fatf از اول هم می‌گویند تضمینی نیست، اما نمی‌دانم چرا برخی اصرار در پذیرش آن دارند.

علیزاده بهترین کمک مردم به کشور را حضور دائمی در صحنه عنوان کرد و ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با شایعه سازی و تهمت پراکنی مردم را پریشان کرده و به جان هم بیندازد، مردم باید هشیار باشند و این توطئه‌ها را خاموش کنند آنچه امروز کشور به آن نیاز دارد حضور و حمایت مردم است آن‌ها با دروغ پراکنی و بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند.

صیانت از حقوق عامه مردم دغدغه دولت و مجلس درتصویب بودجه ۹۸
امام جمعه بخش بهمن در قسمت دیگر از سخنان خود به بررسى بودجه ۹۸ و ضرورت دقت مضاعف نمایندگان مجلس‏پرداخت و افزود: یک مساله مهم و تعیین کننده برای کشور مساله بودجه است که هزینه و در آمد یک سال کشور در آن منعکس میشود و اثرات مهمی بر بر بخش‌های مختلف کشور خصوصا مساله اقتصاد و زندگی مردم دارد مجلس و نخبگان باید نسبت به بودجه کشور حساسیت داشته باشند و آگاهانه به نقد و اصلاح بودجه بپردازند و انتظار میرود هم دولت و هم مجلس دغدغه اصلی اشان در بودجه ۹۸ صیانت از حقوق عامه مردم باشد و برای این کار باید دقت بیشتری صورت گیرد.

خطیب جمعه مهردشت در پایان به اهداف آمریکا از بازگرداندن منافقین به عراق اشاره کرد و گفت: گروهک منافقین در سال ۹۵ به صورت کامل از عراق خارج شدند و اکنون با گذشت دو سال از این مساله زمزمه‌هایی برای بازگشت منافقین به عراق به گوش می‌رسد و شاید اهداف آمریکا از بازگرداندن منافقین به عراق جلوگیریی از سرخوردگی اعضاء منافقین و احیاء مجدد آن‌ها و ایجاد فتنه جدیدی در سالگرد انقلاب اسلامی می‌باشد.
انتهای پیام /د 
ارسال نظرات