مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درناحیه اشکذر:
مکرم تنها راه پیروزی در برابر دشمنان را مقاومت و استقامت برشمرد و گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمانی مقاوم در منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۱۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام مکرم به مناسبت برگزاری یادواره شهدا دراتابک خضرآباد ورحلت مادرشهید طی مصاحبه‌ای با خبرنگار بسیج اشکذر گفت:به خانواده شهدا باید احترام گذاشت و از آن‌ها درس استقامت آموخت.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) در تبیین و ترویج اهداف قیام کربلا نقش بسزایی را ایفا کردند، افزود: فشار‌ها و سختی‌های اسارت نتوانست تا زینب (س) را از کار تبلیغی خود منحرف کند که این خود الگویی ارزشمند برای کسانی است که در راستای اهداف بلند گام بر می‌دارند.
مکرم در ادامه با اشاره به انواع جهاد، جهاد اصغر را در دشمنی و مبارزه با دشمنان اسلام برشمرد و تصریح کرد: در مرتبه بالاتر جهاد اکبر است که همان مبارزه به هوا‌های نفسانی و درونی است که به مراتب از جهاد اصغر سخت‌تر است.
وی راه پیروزی در برابر دشمنان را مقاومت و استقامت دانست و گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمانی مقاوم در منطقه تبدیل و الگویی برای ملت‌هایی است که می‌خواهند از زیر بار ظلم مستکبرین رهایی یابند.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات