مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: امروز دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و مسلمانان باید در برابر جنگ دشمن هوشیار باشند تا در فتنه آنها گرفتار نشویم.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۳۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، حجت الاسلام سرحدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در نشست سیاسی که در محل برگزاری نماز جمعه در هنزم برگزار شد، گفت: در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی شکوخمند انقلاب اسلامی هستیم که دشمن تاب دیدن جشن چهل سالگی انقلاب را ندارد و از هر راهی برای ضربه زدن به ملت ما فرو گزار نخواهد کرد.
 
وی با اشاره به این مطلب که ملت ایران با اتحاد، انسجام و برادری شیعه و سنی در دورانهای سخت و حساس به پیروزی رسیده است افزود: امروز دشمن با راه انداختن جنگ قومی و مذهبی و اقتصادی به دنبال رسیدن به اهداف شومش است که این بار هم این توطئه با وحدت و انسجام برادران شیعه و سنی خنثی و نقش بر آب خواهد شد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در پایان خاطر نشان کرد:  امروز ما نیازمند توکل ویژه به خداوند منان هستیم ، و اگر وجود خداوند را در  تمام زندگی خود حس کنیم، مشکلات و گرفتاریهای مان حل خواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:  دشمن در جنگ با ملت ما هستند تا هر طوری شده در ایران اسلامی فتنه برپا نمایند لذا باید همه هوشیار باشیم تا در این فتنه گرفتار نشویم.
ارسال نظرات