خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آبادان:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و حماسه بصیرت مردم در دی ماهه 88جلسه سخنرانی سیاسی در ناو تیپ اروندکنار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۴۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

حاج آقا جلالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان در جمع پاسداران وسربازان ناو تیپ گفت:این کشور صاحب دارد این کشور، کشور امام رضا (ع) است.دشمن میخواهد این کشور را تخریب و تبدیل به مخروبه کند. حافظ امنیت و حراست کشور بر گردن ماست.ما باید کارکنیم حفاظت وحراست کنیم.

وی ادامه در ادامه گفت:دشمن در خصوص فتنه 88قریب 10سال کار کرده است وکار یک شب و دو شب نبوده اینها دشمن انقلاب ونظام هستند به گفته رهبری اینها از بمب اتم نمی ترسند، از ایمان شما می ترسند.
وی در ادامه به دفاع مقدس اشاره نمود و گفت:در دفاع مقدس ما سلاح کلاش نداشتیم ، سیم خاردار نداشتیم. براى تامین اینها باید دلال و واسطه پیدا می کردیم تا بتوانند خرید کنند.در دوره اصلاحات حضرت آقا فرمودند اگرما اختراع وابداع جدیدی کردیم به دنیا صادر میکنیم.

حاج آقا جلالی در ادامه گفت: معاویه در جنگ چاه های آب را تصرف میکرد وآب را بر سپاه امام علی (ع) می بست وآب به آنها نمی دادند .امام علی (ع) اجبار به جنگ برای آب نکردند ولی تشریح نمودند سربازی که می خواهد بجنگد باید آب داشته باشد و آنها ترغیب شدند که چاه های آب رابگیرند. و وقتی حضور امام علی (ع) آمدند گفتند که نباید سپاه معاویه از آب استفاده کنند ولی امام فرمود باید فرقی بین سپاه امام علی (ع) و سپاه معاویه باشد وآب را از دشمنان نیز غصب نکردند.

وی در انتها گفت:دشمن در فتنه 88 قریب 10سال کار کرد اتاق فکر 100نفری داشتند و کار حساب شده ای بود 10سال روی این پروژه کار کرده بودند بيگانگان هم حمایت کردند آمریکا کمک کرد هیلاری کلینتون نیز حمایت کردن ودنبال براندازی بودند ولی نشد. بعداز اغتشاشات و تخریب و بی حرمتی کردند. تا اینکه کار بجایی رسید که خیمه های امام حسین (ع) را آتش زدند مردم متوجه شدند و صف خود را جدا کردند و9دی رقم خورد9دی یک حرکت خودجوش مردمی بود مردم از آرمانها انقلاب دفاع کردند وبر علیه خواستهای نامعقول شعار دادند واگر مردم نبودند این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها