رییس کل دادگستری استان زنجان :

تکریم شهدا و خانواده شهدا یک فریضه و تکلیف است

حجت الاسلام صادقی نیارکی در دیدار با اعضای مجمع معتمدین خانواده های معظم شهدا ی استان زنجان گفت :تکریم شهدا و خانواده شهدا یک فریضه و تکلیف برای همه است و در این راستا ما در آموزه های دینی ،سیره اهل بیت و سیره بزرگان تکریم به خانواده شهدا را داریم و نگاه ما بایستی به این خانواده ها ،در حوزه های قضایی ،اجتماعی و مدیریتی، نگاه ویژه باشد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۶۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

وی با بیان اینکه مجمع معتمدین خانواده های معظم شهدا در کنار خدمات فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی لازم برای ارائه کمک های فکری و پیگیری لازم در زمینه های مختلف به فرزندان شهدا و ایثارگران داشته باشد تأکید کرد : هرچه از اهداف شهدا دور شدیم آسیب دیدیم و هرچه به این اهداف نزدیک شدیم در انجام مأموریت ها توفیق داشتیم .
این مقام عالی قضایی استان اظهار کرد :اجرای احکام اسلامی بایستی با قاطعیت اجرا شود که در این صورت ضمن نزول برکات الهی ،آثار بازدارندگی دارد و در اجرای احکام اسلامی نباید هیچ ملاحظه ای به جانب طرفین پرونده ها صورت گیرد و ما در مجموعه دستگاه قضایی استان برای اجرای دقیق احکام اسلامی اهتمام ویژه ای داریم .
رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه با اجرای دقیق قانون گرفتاریهای جامعه بر طرف می شود خاطر نشان کرد :هر چند ممکن است عده ای از این اقدام قانونی ناخشنود باشند ، ولی ما در اعمال قانون به وظیفه خود عمل می کنیم .
در این دیدار رییس و اعضای مجمع معتمدین خانواده های معظم شهدا ی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های مجموعه خود نظرات و پیشنهاداتی برای اصلاح امور و اقدام های موثر در برخورد با برخی ناهنجاریها ارائه کردند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار