رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان خبر داد
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از برگزاری سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ در سنندج خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۰۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستلان، علی‌عباس داودنیا اظهار کرد: انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با هدف گسترش مفاهیم ارزشی اقدام به برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه نموده است.

وی اعلام کرد: هر فیلم می‌بایست بر روی یک لوح فشرده (DVD) ارسال گردد و تکمیل فرم ثبت نام و ارسال سه نسخه فیلم نامه، یک قطعه عکس ۴×۳ فیلمساز و عکس صحنه و پشت صحنه فیلم از جمله مقررات ارسال آثار است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اعلام کرد: تمامی فیلمسازان استان کردستان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی در بخش اصلی ۱۰ دقیقه است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره وجود ندارد.

داودنیا خاطرنشان کرد: در بخش فیلم‌نامه ضرروی است یک نسخه از متن اصلی بر روی لوح فشرده در فایلی با فرمت word به همراه فرمت Pdf آن٬ با فونت یاقوت و سایز ۱۴ بر روی ورقه A۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ داوری آثار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ و اختتامیه: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

داود نیا با اشاره به موضوعات جشنواره افزود: هر شرکت کننده میتواند با انتخاب یکی از موضوعات، موانع توسعه اقتصادی کردستان، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، استکبار ستیزی و جهاد همه جانبه، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات آزاد با رویکرد اجتماعی، حمایت از کالای ایرانی و آسیب‌ها و فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی در این جشنواره شرکت کنند.

وی عنوان کرد: جوایز این جشنواره به ترتیب: بخش فیلم مستند، داستانی، تندیس جشنواره ٬ لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به فیلم برگزیده اول در هر دو بخش، لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال به فیلم برگزیده دوم در هر دو بخش، لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال به سومین فیلم برگزیده در هر دو بخش و در بخش فیلمنامه:تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال به نفر دوم، لوح تقدیر و مبلغ ۴ میلیون ریال به نفرسوم تعلق خواهد گرفت.

داودنیا اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال پستی به آدرس سنندج، میدان بسیج، مجتمع فرهنگی و هنری فجر، طبقه اول اداری، سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، و برای اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق تلفن تماس: ۳۳۲۹۱۱۷۸، ۰۸۷ و آثار خود را به سایت SepahKordestan.ir ارسال نمایند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات