همایش بزرگداشت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و تجلیل از پرستاران و کادر بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۱۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آئین بزرگداشت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و همایش تجلیل از پرستاران و کادر بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، گفت: حضرت زینب سلام الله علیها بزرگ ترین الگو برای پرستاران کشور است.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: حدود 500 نفر از پرستاران، پیراپزشکان و خانواده های کارکنان بهداشت و درمان و مسئولین درمانگاه های سپاه استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در این همایش حضور داشتند.

تورج اسماعیلی، افزود: هدف از برگزاری این مراسم، بزرگداشت میلاد بزرگ پرستار و بانوی شجاع احیاگر نهضت عاشورا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و تجلیل از زحمات کادر بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام می باشد.

وی، ادامه داد: در این مراسم سرهنگ پاسدار مهران مرادی ، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات سپیدجامگان ایثارگر سپاه استان که با خلوص نیت و فداکاری، سختی های کار خدمت رسانی در عرصه بهداشت و درمان را به جان خریده اند، تجلیل شد.

این مراسم شامگاه گذشته و همزمان با شب میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار گردید.

ارسال نظرات