خبرهای داغ:
مراسم جشن سالروز میلاد حضرت زینب(س) و کارگاه مصون سازی فرهنگی با حضور مسئولین، کارکنان و سربازان تیپ83 امام جعفرصادق(ع) در حسینیه این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۳۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «معتمد» فرمانده تیپ83 امام جعفر صادق(ع) طی سخنانی در مراسم جشن میلاد عقیله بنی هاشم(س) با اشاره به ولایت مداری آن حضرت اظهار داشت: رابطه حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) فراتر از رابطه خواهر و برادری بوده است که در مراسمات مذهبی معمولا به آن پرداخته میشود.

وی افزود: رابطه امام و ماموم بین ایشان همانند رابطه علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و تبعیت و ولایت مداری زینب کبری(س) نسبت به امام زمان خود یعنی امام حسین (ع) نکته ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد و برای ما درس آموز و راهگشاست.

معتمد درادامه به کلام مقام معظم رهبری درباره تاثیر نگرش و بینش هر فرد بر عملکرد او اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی افراد زیادی دچار فتنه شدند و از مسیر حق و ولایت منحرف شدند که همگی آنها از نگرش و بینش نادرستی بود که با خود داشتند و در امتحان های روزگار باعث سقوط آنها شد لذا باید بینش و نگرش توحیدی در بین پاسداران تقویت شود تا در عملکرد آنها اثر مطلوب خود را بر جا بگذارد.

فرمانده تیپ83 امام جعفر صادق(ع) با استناد به  فرموده مقام معظم رهبری پاسداری را امانت و عبادت دانست و افزود: باید نگرش امانتی و عبادتی به پاسداری داشت تا این نگاه موجب شود با اخلاص و دقت بیشتری به انجام وظیفه سازمانی پرداخته شود.

وی در پایان ابراز داشت: مقام معظم رهبری نمونه یک مسئول ساده زیست و موثر در نظام اسلامی است و توجه به فرمایشات ایشان بخصوص در بحث بایسته های سلامت اداری موجب بهبود عملکرد کارکنان و پاسداران یگان خواهد بود.

مدیحه سرائی و قرعه کشی و اهدای جوایز مسابقه فرهنگی برگزار شده در دهه بصیرت، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات