فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: تشکیل گروه تلویزیونی سپاه و بسیج، زمینه ساز تولید برنامه‌های اثرگذار است.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۷۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

 

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری، در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود: صدا و سیما بعنوان یک نهاد انقلابی و سپاه و بسیج هم بعنوان یک نهاد مردمی، در کنار یکدیگر می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی در زمینه الگوسازی ایجاد کنند.
وی، گفت: تشکیل قرارگاه تحول محلات با رویکرد مسجد محور، یکی از این کار‌های مهم و اثرگذار است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در ادامه  گفت: بر این اساس تمام موضوعات در زمینه‌های اشتغالزایی، فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و توجه به مسائل ورزشی و رفاهی مردم محلات در مسجد پیگیری می‌شود.
سرهنگ سالاری، افزود: فعالیت‌های مسجد محور از دو سال پیش تاکنون در بندرعباس آغاز شده است و با هماهنگی‌های صورت گرفته این امر در حال ترویج است.
در این نشست مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انعقاد تفاهمنامه بین صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و سپاه پاسداران در زمینه تشکیل گروه تلویزیونی و انعکاس عملکرد فعالیت‌های جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام و المسلمین رستگار، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارگان‌های اصلی خدمتگزاری به مردم و تامین امنیت نظام در درون و برون مرزی است.
وی، ادامه داد: تشکیل گروه تلویزیونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند انعکاس دهنده خدمات این نهاد ارزشمند به امت اسلامی باشد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این نشست گفت: جنگ امروز، جنگ رسانه‌ای است و فعالیت در حوزه رسانه اهمیت خاصی دارد.
مهران جلایی، افزود: در همین راستا باید از توانایی، تخصص و وجود نیرو‌های ارزشی و انقلابی در بدنه سپاه و بسیج استفاده کنیم.
وی، گفت: در سال‌های اخیر صدا و سیما با تولید برنامه‌های مستند فاخر از جمله مستند شهیدان دارا، درویشی و تختی نژاد توانسته است این فرصت را ایجاد کند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،در ادامه گفت: تمام برنامه‌های صدا و سیما باید پیوست بسیجی داشته باشد.
مهران جلایی، افزود: این مرکز برای همکاری، همفکری و تعامل با سپاه پاسداران بمنظور تولید برنامه‌های شایسته، پرمحتوا و ارزشی و ایجاد امید در مردم آماده است.
ارسال نظرات