روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان خبرداد
مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان از برگزاری گردهمایی فعالان فرهنگی و فضای مجازی شهرستان سمنان خبرداد
کد خبر: ۹۰۹۹۴۸۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
سبحان مهرکوشان، مسئول روابط عمومی و فضای مجازی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با تاکید بر اهمیت حضور فعال در فضای مجازی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی به حدی پررنگ است که رهبر انقلاب اسلامی بالغ بر ۶ سال پیش و در روز ۱۷ اسفندماه سال ۹۰، در حکمی به تاسیس شورای عالی فضای مجازی دستور دادند و پس از آن نیز بار‌ها بر لزوم ساماندهی این فضا و توجه به مزایا و معایب این فضا خطاب به مسئولان و مردم، تاکید داشتند

مهرکوشان افزود: در طی ۳۰ سال گذشته انقلاب اسلامی ایران، همواره با انواع جنگ‌های دشمن مورد تهاجم قرار داشته است. جنگ سیاسی، نظامی، روانی، نامتعارف و سلاح‌های شیمیایی استفاده از عوامل داخلی و ضدانقلاب، تحریک همسایگان و دشمنان خارجی، اما دشمن همچنان در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و از هر روزنه و یا هر دسیسه و نقشه ا.‌ی به دنبال اهداف خویش است و در آخرین اقدام به طور رسمی جنگ نرم را در عرصه‌های جدید مانند فضای مجازی طراحی و به اجرا گذارده است.
مهرکوشان در ادامه با تاکید بر حضور همه جانبه جوانان دغدغه‌مند در تمامی عرصه‌های فضای مجازی اظهار کرد: امروز اسرائیل نه تنها در این فضا با زبان فارسی تولید محتوا می‌کند بلکه عملیات میدانی دارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه الله) جوانان باید با حضور پرشور در فضای مجازی، از این ابزار برای زدن تودهنی به دشمن تبدیل کنند.
در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش گردهمایی فعالان فرهنگی فضای مجازی بسیج شهرستان سمنان برگزار می‌شود.
مهرکوشان تصریح کرد: این همایش با موضوع تبیین دستاورد‌های چهل سالگی پیروزی انقلاب در فضای مجازی با سخنرانی حجت الاسلام دکترحسن ملک محمدی،معاون پارلمانی آستان قدس رضوی روز جمعه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۶ در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است این برنامه به همت، سازمان فضای مجازی سراج دفتر استان سمنان، سازمان بسیج رسانه سمنان، معاونت فضای مجازی و سیاسی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان و قرارگاه فضای مجازی شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها