فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۱۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و بهورز را تبریک گفت .
متن پیام امیر نصیر زاده بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران سخت کوش در جامعه شریف پرستاری و بهورزی
سلام علیکم
نامگذاری سالروز میلاد درّ درخشان مهر و صبوری، پرستار زخم های به خون نشسته کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها به نام روز پرستار بهورز، تعریفی جامع و کامل از ایثار بی چشم داشت و خدمت بی‌منت کسانی است که با دست دوستی و عطوفت گٌرد رنجوری و تکیدگی بیماری را از چهره مراجعین و بیماران می زدایند.
بی‌گمان بضاعت این برادر کوچک شما مختصرتر از تقدیر شایسته از شکوه و عظمت ایثار همکاران پرستار و بهورزم در مجموعه نیروی هوایی الهی است که از سال‌های مقدس تا به امروز در فراز و نشیب ایام خدمت، چشم و آسودگی بسته، دیده به رضایت خلق دوخته و توشه‌ای از باقیات و صالحات اندوخته اند، تا تب بیماری فرو نشیند و روی مشکلات در رنگ و روی خود ببیند. امیدوارم در پیش سرمایه دعای گره خورده به پنجره اجابت بیماران و مراجعین شما، این قدر شناسی مختصر و تبریک متواضعانه را پذیرفته و همچون گذشته در راه اعتلای نام نیک نیروی هوایی الهی گام های تان در زمین خدمت استوار و پابرجا باشد. انشاءالله
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

ارسال نظرات